Hop til indhold

Nogle gange er hunde bare.....


Buddha
 Share

Recommended Posts

..en smule dummere end loven burde tillade :lol:

 

Benny vil i haven, højlys dag. Han tuller rundt og hygger sig. Så vil han ind og siger sit bjæf - jeg var lidt for langsom så han gør et højere bjæf. Så gør Egon indefra som svar. Så bliver Benny mega bange VOVOVOVOV luk mig dog ind for pokker, inden jeg ... dør?

 

Åbner døren og dyret farer ind. Og ser så lidt forvirret ud. Mage til pivskid altså!

 

 

 

Fortæl mere om jeres hunde der til tider burde blive anholdt for krænkelse af intelligens niveauet ved pattedyr :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ELSKER dine historier, og måden at fortælle dem på..

Kan lige forestille mig hvor panisk han har været i hans VOVOVOV.. :sjov:

 

Stakkels lille pus *G*

 

Fadia er SÅ dum ind imellem *GG*

Det sker til tider, at hun pludselig er bange for de mest UNDERLIGE ting, som hun ellers er omkring HVER dag *G*

 

F.eks. den plade min far har liggende ude i haven, over hans "lorte hul".. Den var pludselig MEGET MEGET farlig.. Så farlig at hun havde halen HELT oppe på maven..

Det skal lige siges at Fadia jo normalt ALTID er høj i hatten og kan klare alt, men PUHA den plade prøvede altså at DRÆBE hende!!

 

Så jeg måtte sidde i næsten 45min med guffere og lyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys stemme for at overbevise hende om, at det altså IKKE var en morder der havde udset hende som offer *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger de skal vente indenfor mens jeg går 2 meter væk fra døren for at hente noget - da jeg 8 sekunder senere kommer ind igen er der stoooor velkomsfest og Benny begynder ligefrem at små-hyle af glæde :lol:

 

 

Og når de ligger sådan her, kan man jo SLET ikke regne ud at de har scoret noget de ikke må :stupid:

 

151020122095.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Taiki som hvalp og den ekstremt farlige, godbidsstjælende colaflaske!!!

 

 

I bedes ignorere at jeg snakker babysprog - for han var en baby. Nu snakker jeg bare hunde-nutte sprog. :mrgreen:

Papkassen nedlagde vi sammen tidligere, det er stadig en af hans yndlingslege og det FEDESTE når der kommer ting fra nettet.

 

Haha han var også en pivskid :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Johna kan sidde og glo tålmodigt på en dør der står på klem, uden at sige en lyd eller på anden måde indikere at nogen skal hjælpe hende og også uden på noget tidspunkt at forsøge at åbne den selv :stupid: hun bliver vældig glad når Karla kommer forbi og åbner den for hende, men har åbenbart stadig ikke fattet, at hun evt. Kunne kopiere adfærden :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den Luna laver mest ofte er, at hun hygger sig med at trille rundt i sofaen og ender med at falde på gulvet.

 

Det er i og for sig ikke så slemt, men at hun bliver møg fornærmet hver gang det sker, det syntes jeg er lidt sjovt :blink:

 

Når hun lander nede på gulvet sætter hun sig og stirrer meget forurettet op på mig, som i "hvorfor skubbede du mig ud af sofaen...". Herefter hopper hun op i sofaen igen, men lægger sig så langt væk fra mig som muligt, for jeg skal i hvert fald ikke skubbe hende ned igen :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chivas og Joya har virkelig heller ikke altid alle brikkerne hjemme... Vores udekat's mad, står oven på køleskabet, og hans mad og vandskål står på halvmuren ude på terrassen, og hvert gang jeg tager en håndfuld af kattemaden for at fodre katten, så styrter Chivas og Joya ind til terrassedøren, så hurtigt de kan, lissom når de slev skal have mad (de får på græsplanen), der er bare det ved det, at deres egen mad står et helt andet sted og de får aldrig noget af kattemaden, men derfor falder de stadig i HVER gang, og tror tilsyneladende at det er til dem :roll: :stupid: Flica hopper ikke på den, hun ved godt at det bare er til katten ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle hund Ricko, dobermann/labrador blanding, var ræd for frøer uanset størrelse. Han gøede som sindssyg af dem, selv de mindste frøer man ikke kunne se, hvis man ikke vidste hvor de var. Jeg kan love jer for at han skældte ud, peb, hoppede, undveg og prøvede at tjatte til den farlige frø, men fortrød straks.

 

Han var en mucho macho hund, men frøer.. Nah, ikke lige ham.

 

Skøre gamle dreng, meget bliver du husket for, din tossede hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når Molly er i haven og hvis der skulle være en der har lukket døren til, så hun kun kan få hovedet indenfor, så gøer hun indtil vi kommer og åbner døren helt. Hun kan nemlig ikke selv lige skubbe døren op selvom 1/3 del af kroppen er inde i huset :roll:

 

Hun kan godt finde på at "jagte" en fugl hvis den er virkelig tæt på hende. Men hvis katten har efterladt en fugl/mus på græsset så er hun bange for den :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo gøede af en cykel i dag :stupid: Han blev virkelig gal med rejste børster og knurren helt nede fra maven :lol: Men jeg blev alligevel lidt stolt, for han løb selv i forvejen hen til cyklen, selvom han jo tilsyneladende virkelig troede den var farlig.. Det havde han aldrig gjort, da vi fik ham. Så jeg tror han er begyndt at få lidt mere selvtillid og lidt mere tillid til, at jeg altid er der til at passe på ham, så der sker ikke noget ved, at han opsøger farlige ting selv.. Det er lidt rart :-D:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

..en smule dummere end loven burde tillade :lol:

 

Benny vil i haven, højlys dag. Han tuller rundt og hygger sig. Så vil han ind og siger sit bjæf - jeg var lidt for langsom så han gør et højere bjæf. Så gør Egon indefra som svar. Så bliver Benny mega bange VOVOVOVOV luk mig dog ind for pokker, inden jeg ... dør?

 

Åbner døren og dyret farer ind. Og ser så lidt forvirret ud. Mage til pivskid altså!

 

Kan lige se det for mig. :klap: :lol:

 

Fortæl mere om jeres hunde der til tider burde blive anholdt for krænkelse af intelligens niveauet ved pattedyr :klap:

Jeg har hvalp,... hvor skal jeg begynde?. Igår forsøgte hun at springe igennem en lukket terrassedør, som hun tusindvis af gange har siddet og kradset på for at komme ud igennem. :stupid: Ved ikke om hun troede at den gråspurv hun forsøgte at hilse på havde åbnet døren for hende. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg melder mig også på hvalpeholdet :stupid:

 

Nu har Mastiffer jo i forvejen ikke ry for at have stået forrest i køen...

 

Carla HADER sit spejlbillede og det er altså heller ikke nok at gø af "den anden hund", for altså.. Den går jo aldrig!! Så indimellem føler hun sig nødsaget til også at prøve at få fat i den med enten poter eller at bide efter den..

 

Så står hun helt tæt på spejlet eller vores terrassedør og gaber munden op så højt hun kan og prøver at "spise" spejlet kun afbrudt af høje bjæf og indimellem lidt dybere gøen for VIRKELIG at være farlig :roll:

 

Når hun så har indset at den anden hund ikke bliver bange for hende, så går hun gerne hen med logrende hale og slikker på spejlet istedet for ligesom at være på god fod med den anden hund.. Tænk nu hvis den kom efter hende når hun vender ryggen til :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min søsters hund var sgu heller ikke den skarpeste hvalp i kurven. Da hun var lille sad hun under en havebænk hvor Thailo kom hen og satte sig foran. Pludselig kunne man høre 7-8 gange dunk, dunk, dunk lige efter hinanden. Det var Mille der forsøgte at rejse sig på bagben for at komme op til Thailos hoved,.. men flytte sig, så der var mere end 10 cm til "loftet" inden man rejste sig, nej da.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi sad og drak kaffe ude hos svigerforældrene, imens hundene hyggede sig i haven.

Pludselig gør Eris helt vildt, og vi styrter ud for at se, hvad dælen der sker! Neeej hvor vi grinte, da vi fandt ud af, at det var en FARLIG skraldespand! :stupid:

Her den anden dag forvekslede hun et skilt hvor der stod "hund, skid ikke her" som var formet som en hund der sked, for at være noget ekstremt levende og farligt! Hun strakte snuden langt frem, og hoppede tilbage hver gang hun mente at skiltet bevægede sig. :blink::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi sad og drak kaffe ude hos svigerforældrene, imens hundene hyggede sig i haven.

Pludselig gør Eris helt vildt, og vi styrter ud for at se, hvad dælen der sker! Neeej hvor vi grinte, da vi fandt ud af, at det var en FARLIG skraldespand! :stupid:

Her den anden dag forvekslede hun et skilt hvor der stod "hund, skid ikke her" som var formet som en hund der sked, for at være noget ekstremt levende og farligt! Hun strakte snuden langt frem, og hoppede tilbage hver gang hun mente at skiltet bevægede sig. :blink::stupid:

 

Det er simpelthen så mærkeligt når de gør det :lol: Især Benny kan stadig finde på at gøre det, men hænder da at Egon kommer spankulerende for så at se EN HAJ MED HUGTÆNDER... eller... nåeh, en plastikpose..

 

Mine blev så glade første gang de mødte en skid-ikke træ-hund :sjov: Logre logre, heeej... men......?????? Skuffelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk tråd! Griner så meget her. Synes at Skipper tager prisen for at gøøøøøø af sig selv haha.

 

Den Luna laver mest ofte er, at hun hygger sig med at trille rundt i sofaen og ender med at falde på gulvet.

 

Det er i og for sig ikke så slemt, men at hun bliver møg fornærmet hver gang det sker, det syntes jeg er lidt sjovt :blink:

 

Når hun lander nede på gulvet sætter hun sig og stirrer meget forurettet op på mig, som i "hvorfor skubbede du mig ud af sofaen...". Herefter hopper hun op i sofaen igen, men lægger sig så langt væk fra mig som muligt, for jeg skal i hvert fald ikke skubbe hende ned igen :fornaermet:

 

:lol: Den laver Ozzie også - hun kan være fornærmet længe efter.

 

Chivas og Joya har virkelig heller ikke altid alle brikkerne hjemme... Vores udekat's mad, står oven på køleskabet, og hans mad og vandskål står på halvmuren ude på terrassen, og hvert gang jeg tager en håndfuld af kattemaden for at fodre katten, så styrter Chivas og Joya ind til terrassedøren, så hurtigt de kan, lissom når de slev skal have mad (de får på græsplanen), der er bare det ved det, at deres egen mad står et helt andet sted og de får aldrig noget af kattemaden, men derfor falder de stadig i HVER gang, og tror tilsyneladende at det er til dem :roll: :stupid: Flica hopper ikke på den, hun ved godt at det bare er til katten ;-)

 

Haha skøre hunde! Elsker at Flica har luret den for længst :klap:

 

Hmm......

 

 

 

æv, jeg kan ikke se videoerne

 

Det er simpelthen så mærkeligt når de gør det :lol: Især Benny kan stadig finde på at gøre det, men hænder da at Egon kommer spankulerende for så at se EN HAJ MED HUGTÆNDER... eller... nåeh, en plastikpose..

 

Mine blev så glade første gang de mødte en skid-ikke træ-hund :sjov: Logre logre, heeej... men......?????? Skuffelse.

 

Hahaha stakkels dem, de troede lige at de havde fundet en ny ven.

 

Ozzie bliver som nævnt andre steder på HF ved og ved og ved med at falde i vandet... enten tror hun at andemaden kan bære eller hun overvurderer egne evner når hun prøver at nå et eller andet ude i vandet, det ser hysterisk sjovt ud. Hun kan viiiiirkelig ikke lide at blive helt våd, så det er faktisk lidt synd, men mest sjovt hahaha.

 

Hun har hørt den om schæfere og poser i hække - uha, det der blafrende er jo muligvis meget farligt så hun holder godt øje, kigger simpelthen så mistroisk på posen og spankulerer meget stivbenet forbi og holder god afstand.

 

Når der hopper fugle rundt udenfor vinduet holder hun godt øje med dem... en due her, det er okay, to solsorte, fino, en flok gråspurve, fint nok... hov, hvad er det? Det er jo..... (trommehvirvel) MUSVITTER!!:shock::shock::shock: så knurres der! Og jeg mener virkelig knurren, hun lyder som om hun står overfor en øksemorder.

 

Når hun ser en kat derude flipper hun ud, hun gøøøøøør og hopper rundt i mine planter. Vi begyndte så at smide hende ind i soveværelset bare et øjeblik for at hun skulle falde til ro... det var egentlig ment som en form for straf, men der var vi dumme, for nu gøøøøøøør hun rasende af katten 3-4 gange vovovovovov, hopper samtidig på mindst tre planter og så styrter hun i fuld fart ind i soveværelset og sidder meget stolt og glad og venter... på en godbid selvfølgelig. (selvom vi aldrig har givet godbidder i den situation)

 

Når hun leger med vand på badeværelset så slår hun altid hovedet ind i et rør (der stikker lidt ud fra væggen) gentagne gange. Hun går også ofte ind i vores sofabord (selvom det ikke har flyttet sig i ca 4 år) og hver gang er det selvfølgelig min skyld.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...