Hop til indhold

Hej - jeg er Abo :D


Gæst Abomination
 Share

Recommended Posts

Gæst Abomination
Hahaha... Så hvad er det du siger? Er det kun om aftenen, du er sådan? :mrgreen:

 

Haha.. Mabey :P Ej jeg er oftes fuld af fis - men kan self. også være dybt seriøs.. Bare ikke lige nu :P

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Abomination
Årh, cute :lun:

 

Som du nok har regnet ud i mellemtiden har jeg et endog meget svagt punkt for boxere ;-)

 

Hihi me to :) Boss var MIN hund.. Jeg har haft det svært igennem livet (og nej det er ikke sådan tudtud ment ;D ) men han var der igennem alt.. Ham jeg græd med - ham jeg legede med og trænede med - jamen alt.. Han blev 13 og er den bedste ven jeg nogensinde har haft :) Savner ham specielt meget lige for tiden faktisk.

 

Tor er også fantastisk , men det er to vidt forskellige hunde, både af udseende men også personlighed :) Desuden har jeg ikke rigtig boet hjemme mens min mor har haft ham, så han har aldrig rigtig været min hund - men jeg er hans søster ;D Vi leger vildt, jeg fedter med godbidder, ja faktisk er jeg nok nærmere en god tante ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

suk...det vil du jo ikke alligevel...og jeg har endda plaget...:fornaermet:

 

måske sådan en røvfuld får den forkerte effekt hvis den bliver nydt?

 

;-)

 

og måske ham der manden bliver en anelse misfornøjet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Velkommen til :mrgreen:

 

hvis hundefar bliver for meget siger du bare til' date=' så giver vi ham røvfuld ;-)[/quote']

 

Hej med dig :D

- mange tak! Jeg tager dig på ordet - det bliver sikkert nødvendigt op til flere gange :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Dejligt med endnu en Boxerfan her på Hunde-Forum :-D

 

Jeg er ikke kun en fan - jeg er en creepy-boxer-fan-stalker der skal snakke med ALLE de boxer' jeg møder på min vej ;) Brugte bla. hele sankt. hans på at snakke med den dejligste lille tæve, der desværre havde allergi - så måtte lige advare dem imod bivirkningerne om prednisolon (dem havde deres dyrlæge IKKE snakke om, og vi har jo oplevet dem personligt på Tor desværre :( :( :( )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...