Hop til indhold

Hej - jeg er Abo :D


Gæst Abomination
 Share

Recommended Posts

Gæst Abomination

..... You never get a second chance to make a first impression ;)

 

Jeg er Abomination, også kendt som Abo eller Salander blandt venner, bekendte og debatøre.

 

Egentlig er jeg sikkert ikke noget for jer. Ja faktisk passer jeg sikkert slet ikke ind :P Men jeg er sådan en irreterende møgunge, der mener jeg da bare skal være her alligevel - så hej med dig, her er jeg :)

 

Alderen siger 22 - 23 den 3. November (remember me!) -

Jeg er et hunkønsvæsen, og bor imellem Blåvand og Esbjerg.

Jeg bor med min mand og sammen har vi Rottweileren Nella på 7 år :)

Hende overtog vi da hun var 5 - så hun er rigtig kommet på pension hos os.

 

Nogen kender måske mit nick - andre kender måske mig.

- men det der er mest spændende er jo dem som faktisk gider snakke med mig ;)

Så jeg håber da derfor at i vil tage imod mig med åbne arme og flyve-kys ;)

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej og velkommen til H-F :vinken:

 

Selvfølgelig er du velkommen uanset hvordan du er. Vi andre er da også forskellige individer og det er jo det der gør det hele lidt mere spændende, at være på et sted som HF.:-D

Nå ja..billeder af Nella, er meget velkomne, det er faktisk et krav vi har til nye brugere, om at de poster billeder af deres hunde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination

Amen har jo oprettet et album ;) Men du får da lige et billed, som jeg tog i nat af hende :D Ikke det smukkeste - men det er nu sødt :Dnella 1.jpg

 

Også et af mine personlige yndlings.... 526163_4427335402798_556168575_n.jpg

 

Nella er nemlig min Bodega Prinsesse - og her ses hendes stolthed virkelig synes jeg :)

 

Men 1000 tak for din velkomst :D Den er jeg glad ved ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Amen har jo oprettet et album ;) Men du får da lige et billed, som jeg tog i nat af hende :D Ikke det smukkeste - men det er nu sødt :D[ATTACH=CONFIG]97086[/ATTACH]

 

Også et af mine personlige yndlings.... [ATTACH=CONFIG]97087[/ATTACH]

 

Nella er nemlig min Bodega Prinsesse - og her ses hendes stolthed virkelig synes jeg :)

 

Men 1000 tak for din velkomst :D Den er jeg glad ved ;D

 

Jamen det har du jo også...trænger nok til nye briller :mrgreen:..men tak for billederne alligevel.

 

Hun er godt nok smuk, hende Nella :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Jamen det har du jo også...trænger nok til nye briller :mrgreen:..men tak for billederne alligevel.

 

Hun er godt nok smuk, hende Nela :lun:

 

- Aaahhh SÅDAN lavede citat'er :P Jaja jeg skal jo lige lærer ;)

Men det er skam helt iorden, med de manglede briller.. Jeg smider gerne billeder af hende overalt ;)

 

Og 1000 tak :D Jeg bliver SÅ glad og stolt når hun får ros.. Nella er forresten min første hund (har altid haft hund, men det var jo hjemme) og jeg NYDER når folk kan se hun trives her :) Faktisk trives hun så godt, at hun efter sterilitationen har taget på - og nu er på diætfoder og længere ture i skoven :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Jeg bor i Gørding - nede mellem Bramming og Holsted.

Du kan se det ude til venstre under mit navn.

 

Aaahhh... Hold kæft du er hurtig her fra morgenstunden, hehe :P Det havde jeg fuldstændig overset - det må du virkelig undskylde :) Jeg havde en veninde i Gørding engang :) Men ellers kender jeg ikke rigtig noget til byen, desværre.. Men ja, det er da ikke SÅ langt væk fra mig af :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Hej og velkommen til:-D

 

Kan vist genkende navnet fra HG og har da vist lige set et billede af Nella, der rækker tunge:-D

 

Mange tak ! Jamen jeg er ihvertfald også der inde, under samme navn næsten (Abomination aka Salander)

- og JA MANN! :D :D :D Det min Nella! Hihi.. Det var ihvertfald mig der opretterede tråden "Har du en tunge-billed-hund" ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Kæft jeg sad længe og tænkte "hvor har jeg set det brugernavn før? Og Rotten med?"....tænkte og tænkte og tænkte...

 

Men du er så den mystiske fremmede der havde søgt venskab med mig på Bilgalleri for nylig...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Kæft jeg sad længe og tænkte "hvor har jeg set det brugernavn før? Og Rotten med?"....tænkte og tænkte og tænkte...

 

Men du er så den mystiske fremmede der havde søgt venskab med mig på Bilgalleri for nylig...:-D

 

Hej DogFather ;)

Jaa Jeg stalkede dig lige en dag - har skam også været forbi din youtube konto :P Men af god grund! Jeg skulle hilse fra Karen :) Skulle da lige se om man kunne finde dig efter alle disse år :) Men jaaa... Mystisk - det mig ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Kan slet ikke placere dig...hehe...hmm...Irena?

 

Hvis jeg siger "nu" ? ;)

Men ja for satan.. Jeg er jo blevet helt voksen og er blevet ansvarlig med vov og det hele :P Så jeg blevet 10 kg. tungere - spørg mig ikke hvor de er gemt - og meget meget mere lykkelig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvis jeg siger "nu" ? ;)

Men ja for satan.. Jeg er jo blevet helt voksen og er blevet ansvarlig med vov og det hele :P Så jeg blevet 10 kg. tungere - spørg mig ikke hvor de er gemt - og meget meget mere lykkelig :)

 

Overvejede faktisk at skrive "Nu" hvis du svarede ja...;-)....

 

Har sendt dig et "nu" for nylig, men der har været stille de sidste gange, så jeg tænkte du nok havde skiftet...hehe...

 

Men det lyder da dejligt alt sammen...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abomination
Overvejede faktisk at skrive "Nu" hvis du svarede ja...;-)....

 

Har sendt dig et "nu" for nylig, men der har været stille de sidste gange, så jeg tænkte du nok havde skiftet...hehe...

 

Men det lyder da dejligt alt sammen...:-D

 

godt at se jeg ikke er helt glemt ;)

Jaa i know - sry du aldrig fik nummeret.. Det jeg ked af...

 

Det er skønt :D Hvad med dig ? :) Du gemmer dig her og på bilgalleriet.. Men ikke youtube.. mere ved jeg ikke ;P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
godt at se jeg ikke er helt glemt ;)

Jaa i know - sry du aldrig fik nummeret.. Det jeg ked af...

 

Det er skønt :D Hvad med dig ? :) Du gemmer dig her og på bilgalleriet.. Men ikke youtube.. mere ved jeg ikke ;P

 

NU! :-D

 

Det med nummeret kan du altid rette på på...hehe...

 

Jeg er også på tuben med vaflerne, kan bare ikke huske mit brugernavn...

 

Skal heller ikke klage...er blevet omskolet, så er ikke laseroperatør længere...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Amen har jo oprettet et album ;) Men du får da lige et billed, som jeg tog i nat af hende :D Ikke det smukkeste - men det er nu sødt :D[ATTACH=CONFIG]97086[/ATTACH]

 

Også et af mine personlige yndlings.... [ATTACH=CONFIG]97087[/ATTACH]

 

Nella er nemlig min Bodega Prinsesse - og her ses hendes stolthed virkelig synes jeg :)

 

Men 1000 tak for din velkomst :D Den er jeg glad ved ;D

Hvad er en bodega prinsesse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...