Hop til indhold

vil ikke være i sin kurv/seng


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Nu har vi prøvet en ny hundeseng, igen,:confused: men den vil Bella heller ikke være i, kan man få lokke duft til hunde, (ved man kan til katte,) så hun evt kan blive glad for sin kurv, det er en dejlig blød og lækker en denne gang, men kan godt sælge den igen,:megaked: hvad kan/ skal vi prøve at købe.

[ATTACH]2829[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja den med tæppet virker også her!

 

 

 

Da vi fik Aslan gad han ikke kurve og papkasser.

 

Så fik han et spejder tæppe med underlag, og så mindsandten om ikke han kunne ligge på sin plads.........han skulle bare kunne ligge strækket ud og på siden, ellers gad han ikke. Nu er han så begyndt at bruge kurv (3 mdr senere).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Mange hunde er også glade for små kurve.

Kurve hvor de skal være rullet sammen for at kunne være i.

 

Det kan være kurvene er for store.

 

Har du prøvet at vænne hende til kurven over længere tid med godbidder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Hvor ligger bella normalt?

 

Jason har også lige fået sin første kurv i fredags (han har sovet enten på gulvet (uden tæpper - oooonde mor), i transportkassen eller i sengen så min mor synes han skulle have en kurv) og jeg var spændt på om han ville bruge den. Da den blev pakket ud var han meget interesseret i den, så jeg lagde mig i den (altså mit hoved - brugte den som pude) og jason kom hen og skulle se og op i den og mosle og da jeg gik lagde han sig op og kiggede på mig som om den altid havde været hans

Da vi skulle sove (jeg sov hos mine forældre fredag) lagde jeg mig på madrassen der var gjort klar til mig, satte kurven på gulvet ve siden af og lagde mig til at sove - og jason lagde sig op i kurven og sov hele natten:cool:

Jeg kan ikek vente til den kommer hjem (jeg skulle cykle hjem og det er ikke nemt at cykle med sådan en kurv :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne Sige tak for svar, og samtidig svare på de mange spørsmål:5up:et spejder tæppe har jeg prøvet, det slæber hun rundt med, rusker og bider i ( det har hun) :-) og som i kan se er det ikke en stor kurv, men jeg mente den skulle passe til Bella, hun vil helst ligge udstrakt, så den er ikke god, hun hiver bunden op og løber og vil lege med den:confused:

ja, hvorfor skal hun ha en kurv, jeg syntes det er dejligt der er noget der kun er hundens, og den ved det, som hvis jeg vil ha ro, har gæster, kan sige den skal finde sin kurv, og også der har den fred,:5up:vi kan også ha den med på ferie, så er der noget der er kun hundens. den skal selvfølgelig ikke kun være i sin egen kurv.

Bella sover på et tæppe i sofa/stol eller på gulvet under sofabord,

Jeg har i dag købt en hundepude,stor(som de sækkestole man køber) nu er jeg spændt på om den kan bruges, måske skulle jeg ta og ligge mig på den i aften :vinken:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, lig dig på den og inviter Bella op ved siden af dig. Husk at rose hende når hun kommer op til dig eller hvis hun på andre måder viser interesse for puden :-)

 

 

Det kan nu også være helt hyggeligt.

 

Vi prøver at ligge på hudnemadressen sammen med Aslan, meeeeeeeeeeeeeeen.....den bette mand er blevet sor og stærk, så han læger sig halvt oven på en, glider ned og strækker sig, og wupti, så ligger vi på gulvet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...