Hestkjær Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg har gået over tænkt på, hvorfor nogle hunde får ligge-albuer og andre ikke? Inden for vores race ses det ofte, men hverken Hayly eller Martha havde/har det. Er der nogen, som er mere disponeret end andre? Har det noget med hundens størrelse - altså ses det også hos små hunde, eller kun hos de tunge? Vores hunde har mange bløde liggesteder, men bruger også gerne trægulvet, så de ligger også hårdt - de styrer det jo selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Luna har dem også. Det er værst på hendes venstre albue. Og hun ligger jo også ret blødt for det meste (Hun vælger dog også gulvet nogle gange). Jeg aner heller ikke, hvorfor ikke alle får dem. Og så ved jeg ikke om det har noget at sige, at det er værst på den dårlige albue:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Har aldrig hørt om det? Men tror ikke det bliver et problem her. Begge hunde flader ud på ryggen i sofaerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Har aldrig hørt om det? Men tror ikke det bliver et problem her. Begge hunde flader ud på ryggen i sofaerne? Hård hud på albuerne, kan man vel kalde det:-D Venstre albue (for 3 år siden, det er blevet en smule større i omfang): Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Nåh okay. Er det når de mister pelsen og huden nærmest er hvid/grå? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Nåh okay. Er det når de mister pelsen og huden nærmest er hvid/grå? Jeps, jeg har også lige smidt et gammelt billede ind af Luna's albue:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Så er jeg med på hvad det er Men nu når jeg tænker over det, så har jeg aldrig set en lille hund med sådanne albuer:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts