Gæst Puddi Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hej. Findes der et sted hvor man kan benytte en agilitybane uden at være meldt på et agility kursus? Jeg bor i bagsværd, så gerne der omkring. Men er selvfølgelig villig til at køre. Vh. Marie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Der findes jo nogle steder der lejer hal/bane ud på timebasis. Jeg kender kun til Sjællands agilitycenter i Ringsted og Herringløse agilitycenter ved Roskilde. Der var også Hasselgård i Kirke Hyllinge, men jeg ved ikke om de stadig eksisterer? Forhåbentlig kommer der nogle sjællændere til i tråden, der ved mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Der findes jo nogle steder der lejer hal/bane ud på timebasis. Jeg kender kun til Sjællands agilitycenter i Ringsted og Herringløse agilitycenter ved Roskilde. Der var også Hasselgård i Kirke Hyllinge, men jeg ved ikke om de stadig eksisterer? Forhåbentlig kommer der nogle sjællændere til i tråden, der ved mere. Jo, Hasselgård eksisterer stadig, det er ikke blevet solgt endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts