Hop til indhold

Måske er der alligevel håb forude?


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvornår skal du til at træne noget andet og sjovere end bare indkald? Vinteraktivering fx?

 

Jeg synes faktisk at det er vældig sjovt, især fordi det virker :mrgreen: Meen, du har da ret, egentlig kunne jeg jo godt gå til noget vinteraktivering, jeg tror at Noomi har fundet ud af at det faktisk alligevel kan være sjovt at samarbejde med mig :lol: Så hvis min plan med at lokke NannaSoko til at forlænge indkaldskurset fejler, så kunne det da godt være.... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Update: Æææv, nu har jeg lige tjekket op på kurset og det ligger lige i mine arbejdsweekender. Alle træningsdagene! :megaked::fornaermet:

 

På den anden side set, så KAN det jo være en fordel, for det giver jo NannaSoko fri i mine friweekender og hun har garanteret ikke andet at lave end at træne vores andres hunde, så der burde være god plads til indkaldskurset... Ik' NannaSoko? :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, så har vi modsatte arbejdsweekender. Mistænker NannaSoko også laver noget i din friweekend, men håber hun laver noget for dig. Det er meget sjovere at have hund, når den kan underholde og bruges til at imponere familien :engel:

 

Men ja øv, det kunne ellers have været sjovt :banan: Har du ikke en hund der ikke er så god til indkald? Så kan du jo komme med på vores kursus :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men ja øv, det kunne ellers have været sjovt :banan: Har du ikke en hund der ikke er så god til indkald? Så kan du jo komme med på vores kursus :klap:

 

Nja, mine har det smukkeste indkald, tør bare ikke slippe dem løs, hvis de bliver angrebet og bange, så spurter de (bilder mig ind, at indkaldet drejer sig om distraktioner ikke om farlige ting der skræmmer).

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke bare super fedt at have et sted som her, hvor man kan gå ind og være rigtig glad og blære sig lidt og så få så mange positive tilkendegivelser af andre hundeejere som glæder sig på ens vegne? :hjerte: Tusind tak skal I have allesammen!! :kys: :klap:Jantelov go home :klap:

 

Man ikke alene må, man skal :klap:

 

 

Hvad pokker er et HF med kun sure opstød............... næ nej, kom med noget mere blær tak :5up:

 

 

Synes i er så seje, dig og den gule hund :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så har de jo perfekt indkald. Derimod hvis der kommer en stor gul uldtot spurtende mod Fønix, så er han den der er skredet, meget meget langt væk.

 

Jamen så skal du jo netop med, så du kan kalde på ham når han er blevet bange :cool: Jeg kan (nemt) få det gule monster til at gø ham lige ind i hovedet, man skal bare stå med en hundeguf og være for længe om at give hende den, så kommer det helt af sig selv... :engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ejmenmenmen nu må jeg da også lige... Jeg ville også have sådan en video ligesom NannaSoko viste med hunden der gravede mus og ikke hørte efter når ejeren kaldte - så jeg en skønne dag kunne sammenligne med hunden der kom.

 

Men sgu faaaaen??

 

[video=youtube_share;_JmWD1z49jU]

 

 

[video=youtube_share;kNntvXnL6qo]

 

 

HVAD ER NU DET FOR NÅÅÅÅÅED :banan: Første video er vi næsten lige ankommet, har ikke lige øvet noget, har ikke gået og givet godbidder. 2. video er et par minutter senere.

 

Meeen, nu skal i heller ikke bekymre jer, han er ikke blevet syg, 3. forsøg kunne han ikke høre mere :lol: Så tænkte jeg at jeg hellere måtte stoppe, for ellers får jeg vel ballade.

 

Hov, havde slet ikke set videoerne. Dyyygtig Motor (og dig) :klap:

 

Hårh, mere blær!!! :klap:Nu er det to gange lykkedes mig at kalde Noomi ind hvor hun ellers normalvis ville have givet mig poten i mangel af langefinger :cool: Forleden da vi var ude med Buddha kom hun hele tiden når jeg kaldte og endda da hun allerede VAR gået i gang med at spise en hestepære som hun ellers betragter som en fantastisk delikatesse :badr: og igen i går i mosen hvor hun næsten var nået ned i mosehullet, det er aldrig lykkedes for mig før, ikke så tæt på :banan:Weheee :klap:Hun er blevet meget dygtig den gule hund :lun:

 

I er så gode. Mor er meget stolt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

...og Buddha har været sød til at bage :mrgreen: :mums:

 

Har dig og Birger da også! :mums:

 

Jamen, så har de jo perfekt indkald. Derimod hvis der kommer en stor gul uldtot spurtende mod Fønix, så er han den der er skredet, meget meget langt væk.

 

Jamen du kan jo lære at de ligegyldigt hvad løber hen til dig! I knows it.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes faktisk at det er vældig sjovt, især fordi det virker :mrgreen: Meen, du har da ret, egentlig kunne jeg jo godt gå til noget vinteraktivering, jeg tror at Noomi har fundet ud af at det faktisk alligevel kan være sjovt at samarbejde med mig :lol: Så hvis min plan med at lokke NannaSoko til at forlænge indkaldskurset fejler, så kunne det da godt være.... ;-)

 

På den anden side set, så KAN det jo være en fordel, for det giver jo NannaSoko fri i mine friweekender og hun har garanteret ikke andet at lave end at træne vores andres hunde, så der burde være god plads til indkaldskurset... Ik' NannaSoko? :engel::mrgreen:

 

Som jo hermed allerede er forlænget kan du nok se :mrgreen: NannaSoko har ikke meget at skulle have sagt (åbenbart) :cool:

 

Synes også hun skal forlænge kurset!

 

Noomi er altså så god og dygtig :lun:

 

Tror desværre ikke jeg kan lære jer mere....jeg kan selvfølgelig tvinge jer til at træne, men det er også det eneste. Så der bliver altså ingen forlænging af kurset i denne omgang.

 

Planlægger at lave et meget mere overskueligt indkaldssite end det i har nu til forårsholdet og der lover jeg jer adgang. Så kan i bare træne løs i friweekender :-D

 

...og Buddha har været sød til at bage :mrgreen: :mums:

 

 

...på den anden side, det hjælper lidt.

 

 

De weekender jeg ikke holder kursus, har jeg blandt andet planer om selv at gå på kursus og måske enda holde fri engang i mellem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nja, mine har det smukkeste indkald, tør bare ikke slippe dem løs, hvis de bliver angrebet og bange, så spurter de (bilder mig ind, at indkaldet drejer sig om distraktioner ikke om farlige ting der skræmmer).

 

 

Det man lærer på indkaldskurset er meget mere end indkald, det er almen hundedannelse...eller noget i den stil. Og man kan også godt arbejde med en utryg hunds indkald. Og i skal være meget velkomne (og Buddha bager dejlige kager :slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...