Hop til indhold

Ding, Dong Dynamolygte


Missing
 Share

Recommended Posts

Bestemt. En hund var "for meget" og jagtede Buzz (en finsk lapp - hvad sker der for dem, det er 2. gang indenfor kort tid, jeg oplever en komplet umulig/hysterisk en af slagsen), men der trådte kæresten Audrey til. Kort, kontant og den vendte om. Hun gjorde sådan set ikke noget andet end løbe direkte mod den, da den jagtede Buzz og han bestemt ikke fandt det sjovt. Det fandt hun sig ikke i :lun:

 

Det var SÅ godt det hun lavede der :klap: Der var kontant afregning ved kasse 1: "Du driller IKKE min Buzz!! BASTA!!" :fornaermet:

 

:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej nogle sjove billeder, det kan da kun have været en god tur. Tænk at man kan sidde helt alene og skraldergrine af nogle hundebilleder. :lol:

 

Men er det gule hus egentlig ikke lukket endnu?. Eller det er det så åbenbart ikke, men er der nogen der ved hvornår det så lukker (mener da det plejer at være 1. oktober).

 

Til JeanetteH: Det er en god idè at undgå weekends hvor det er tørvejr, for der kommer altså en del hunde der kun kommer ud under disse omstændigheder og de kan være ret (sæt selv ord ind, du ved hvad jeg mener).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej nogle sjove billeder, det kan da kun have været en god tur. Tænk at man kan sidde helt alene og skraldergrine af nogle hundebilleder. :lol:

 

Men er det gule hus egentlig ikke lukket endnu?. Eller det er det så åbenbart ikke, men er der nogen der ved hvornår det så lukker (mener da det plejer at være 1. oktober).

 

Til JeanetteH: Det er en god idè at undgå weekends hvor det er tørvejr, for der kommer altså en del hunde der kun kommer ud under disse omstændigheder og de kan være ret (sæt selv ord ind, du ved hvad jeg mener).

 

Næh, der var stadig åbent :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...