Hop til indhold

"Tisser" hele tiden


RunaDalby
 Share

Recommended Posts

Jeg synes tævehvalpe er mest ramt,nok fordi deres urinrør er så kort at der lettere kommer lidt skidt op i det.

Min nu 8 årige Nana kunne også sætte sig uden der kom noget , da jeg fik hende og hun var positiv for blærebetændelse.

Tror det er fordi blæren generes så voldsomt at de heletiden føler tissetrang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups. Vi giver også tranebær juice til de ældre på plejehjemmet, det er vildt godt til at at forebygge/gøre kål på blærebetændelse!

Lige præcis. Har selv prøvet det. Det tog 3 dage og så var det helt ovre. Så har købt 2l til hende. Hun synes ikke det er vildt lækkert, men der hjælper når Bono drikker af det;) og så hælder jeg det over hendes mad:) Håber det hjælper

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej- enten løbetid eller ikke løbetid. men interessen for hende kan være at hun har lidt udflod fra skeden. Det er normalt slet ikke behandlingskrævende, og temmelig normalt. Men på et tidspunkt bør du nok lige få checket en urinprøve for bakterier, da en langvarig infektion jo kan gå i nyrene og så er situationene helt alderledes og alvorlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu lider jeg ofte af blærebetændelse, og hvis det først rigtig har sat sig er der ingen vej uden om end en tur til lægen og have penicilin.

Jeg syntes det fint man forebygger, det gør jeg selv, men blærebetændelse er ikke at spøge med skal jeg hilse at sige (en gang tog det 3 kure for mig at slippe af med), så jeg vil ikke ture andet end at lade dr. Dyr behandle!

 

I dag er jeg på hømopatisk (staves?) medicin op til kolde tider eller hvis jeg i perioder ved jeg skal være meget ude mv.

Det kan holde det for døren :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...