Calico Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Min hund har skadet sit ledbånd i knæet og er nu i smertebehandling:megaked: mens jeg venter på svar fra dyrlægen på om det kan opereres. Men så ser jeg på Animalplanet:banan:, at i USA har de Ortho Pet:vuf:, som laver støtteskinner til hunde(dyr), som ikke kan opereres. Er der nogen her inde der ved og tilsvarende herhjemme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Hvorfor skulle hun ikke kunne opereres? Min hund sprang begge sine korsbånd med ½års mellemrum og vi fik tid til operationen samme dag som det blev diagnosticeret... Er det en ledekspert du har fået diagnosen hos? Eneste spørgsmål der mig bekendt kan være er hvilken type operation, der skal bruges. Medmindre det er et af de andre bånd? Men dem ser man vist normalvis ikke skader på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Ja det er en led-ekspert, jeg venter svar fra, men det er en langsomt opstået skade - en "gammel" skade iflg. min egen dyrlæge - så det her var bare for at tage bekymringerne på forskud, hvis det ikke kan opereres Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Ja det er en led-ekspert, jeg venter svar fra, men det er en langsomt opstået skade - en "gammel" skade iflg. min egen dyrlæge - så det her var bare for at tage bekymringerne på forskud, hvis det ikke kan opereres Helt klart altid godt at være på forkant, men hvis det er korsbåndet (det fik jeg ikke lige svar på), så kan jeg stadig ikke se hvorfor det ikke skulle kunne opereres. Men det har dyrlægen forhåbentligt forstand på. Det skulle bare undre mig, "min" leddyrlæge kunne diagnosticere det på under ingen tid og røntgenbillede blev kun taget, fordi han skulle måle nogle ting i knæledet for at vurdere, om det skulle være den ene eller anden type operation... Men det var så også det. Tiden til operation var som sagt bestilt. Men jeg håber virkelig alt for for jer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 :: så er vi to der håber på et godt svar :: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Noget nyt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Ja :banan: Musklerne omkring hans led er så stærke at operation ikke er nødvendig, de skal vedligeholdes :banan: Derfor er han begyndt til svømning 2 gange om ugen og så træner vi "gå" musklerne ganske langsomt op. han halter ikke:x:(men det har han heller ikke gjort denne gang) og han har ikke synligt ondt. Han viste heller ikke smerter, da Ken manipulerede hans led, og det var han meget forbavset over efter snakken med min dyrlæge, som tog røntgenbillederne.... så jeg tror næsten, at jeg skal have en ny dyrlæge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Dejlig update!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts