Hop til indhold

Når ingen ting går som man havde håbet på......


Franziska
 Share

Recommended Posts

Hvordan er det gået med Maya idag ??

 

Hun er stadig lidt restløs og har desværre fået noget eksem på snuden, dyrelægen mener at det pga. stress dog skal vi have en tid hvis det ikke bliver bedre i løbet af 4 dage..

 

Men på den anden side har hun været meget mere sig selv i dag, og det på trods af vi har haft håndværker gående og hun godt kan bliv lidt øv over hun ikke må være med i det de laver :mrgreen:

 

Men vi har været ud og gå en dejlig lang tur og bare hyggede resten af dagen. og hun begynder at få sine fjollede ideer igen så det jo et godt tegn. Fx. skal jeg holde hendes gufpind når hun ikke vil spise af det, og bare jeg lægger den ved siden af mig kommer hun over og giver mig den i hånden igen :lun:

 

Vi har også trænet lidt alene hjemme og hun siger ikke en lyd, dog kan jeg helt klart se at lyder af nøglen der drejer i låsen og det jeg tager sko på stresser hende utrolig meget og ikke så meget der at jeg går ud af døren og lukker den.

 

Nu vil vi snart gå aften tur også smutte tidlig i seng...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder rigtig godt - altså at hun er blevet bedre - hun er bare så sød :lun: Vil i med på stranden søndag ?? Tex er friiiiisk :mrgreen:

 

Jaa det så dejligt, så føler mig sig straks ikke mere som verdens dårligste hundeejer fordi man udsætter hunden for sådan en rodet flytning..

 

Igår aftes lavede hun to gange nummeret hovr hun skal springe op i sengen - stå ovenpå mig for at se ud. Efter anden gang, gik hun bare hen på sit tæppe og lade sig til at sove - vækkede mig dog kl. 4.55 i morgen for NU skulle vi altså putte :lun:

 

Og igen - ingen hyl og gø her til morgen - må dog tilstå jeg ikke har fået hentet det program.. :vedikke: - men skal nok få det gjort..

 

UUhh søndag er ikke så godt - vi skal allever den gamle lejlighed og den skal lige gøres rent..

Link til indlæg
Del på andre sites

en lille update fra i dag,,

 

Maya nyder at "faren" er hjemme og fjoller en helt del.. :lun:

Hun har også for første gang i denne uge spist lidt tørfoder, men det nok mest fordi det var nyt og spændende fra Olivers testpakke..

og så har jeg fået fri mandag og tirsdag og hvis jeg har brug for det også onsdag, i mens de skifter vinduer og døre.. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...