Gæst Quiby Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hej:-) Nu er Silja og jeg jo snart færdig med unghundetræningsdelen, og jeg skal til at tænke over hvad vi så skal:blink: Lige siden jeg fik hund så har jeg gået med "drømmen" om at komme ud og starte konkurencer, lidt konkurence menneske er man vel;-) Så har altid ville på sportsdelen i DcH.. Vi gik til hvalpetræning ved DcH i Silkeborg, men da de ikke havde flere pladser på unghundeholdet, uden vi skulle gå flere måneder uden træning med træner på, og det ville jeg ikke. Så vi fandt et andet sted at gå til unghundetræning, et privat sted, med en som har instruktør uddannelsen igennem Dansk Kennel Klub og har haft den i 18 år, samt en masse andre kurser osv. MEN! Det er altså bare ikke DcH..:damn: Så mit spørgsmål til jer, ville jeg kunne melde mig på Sportsdelen ved DcH uden at have gået på deres unghundetræning? Undskyld det måske er et lidt åndssvagt spørgsmål, men kom lige til at tænke på det nu, og kan egentlig ikke vente til i morgen med at få noget at vide når jeg ringer til dem;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Hem... Mig bekendt har DcH altså ikke noget der hedder en sportsdel, så det må du vist lige uddybe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 jeg ved ikke om det hedder sportsdel, men det er det som står neden under pilen fra hvalpetræning.. kan lige prøve at finde et link:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 http://dch-silkeborg.dk/index_3.htm der er det. men ved ikke om sportsdelen bare er en overskrift for de der c,b og a hold? I så fald er det et c hold jeg skal på? Og kan man bare hoppe derover fra unghundetræning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 http://dch-silkeborg.dk/index_3.htm der er det. men ved ikke om sportsdelen bare er en overskrift for de der c,b og a hold? I så fald er det et c hold jeg skal på? Og kan man bare hoppe derover fra unghundetræning? Som jeg tolker det er det er C hold du skal på, men du kan nok ringe allerede i aften og få besked Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Okay:-) og det kan jeg sagtens selvom jeg har gået til unghunde træning et andet sted? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Ring og spørg dem. Det er meget forskelligt fra DcH til DcH, så vi kan ikke svare dig konkret. Det kommer sikkert an på hundens alder og hvad den kan. Derudover om de har plads og om de tager hunde ind over 6 mdr. Så hvis jeg var dig vil jeg da bare ringe og høre De kan helt sikkert give dig svar og hjælpe dig. Og jeg kan godt forstå du ikke vil vente i flere mdr. på en plads!! Desværre kan DcH ikke gøre meget ved det, hvis ikke de har trænere nok, eller trænere som vil tage de hold. Det er jo frivilligt arbejde, og det kræver nogle frivillige men synes kun det er positivt du fandt træning et andet sted :5up: Hvis du henvendte dig til mig (jeg er træner i DcH), så vil jeg tænke at det er seriøst at du har gjort noget for at træne med din hund Sportsdelen er jo bare det de kalder det i den DcH - det bestemmer man jo i DcH fuldstændig selv. Man kan også kalde dem hold 1 og 2 osv. Så det er jo bare hvad den enkelte DcH vælger at kalde deres hold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Okay, det må jeg lige få gjort! Min onkel er også træner i DcH, dog bare i Hammel.. Man kan jo hurtigt få nogle små fejl når man træner selv, end hvis der var en som holdte lidt øje med en:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts