Gæst A Dogs Tale Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Normalt er min hund verdens mest kræsne. De sidste par år har jeg skulle putte lidt lækkert i hendes mad, før end hun gad æde det og hun kunne lade være at spise i dagevis. (Indtil jeg gav mig - hun har opdraget mig godt:slem:) Hun er neutraliseret og får binyrebarkhormon for en lungelidelse og det har ikke gjort hende mere sulten, som det ellers ofte gør. Men pludselig er hun blevet meget sulten. Altså voldsomt sulten, hvor det er det eneste, hun fokuserer på, hvis hun tror jeg har noget lækkert, kaster hun sig så meget rundt, at hun vælter - og spiser pludselig sin mad uden noget som helst lækkert på! Det undrer mig meget, og bekymrer mig, så jeg har booket tid hos dyrlægen. Men jeg vil rigtig gerne høre om, der er nogen, der har tilsvarerende oplevelser? Og måske en forklaring på hvad det kan være? Hun taber sig ikke, så jeg tror ikke det er stofskiftet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret Oktober 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2012 Havde en utrolig kræsen hanhund før han blev kastreret. nu spiser han sin tørkost med stor appetit, og ville ønske der kom mere i skålen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Museklik Besvaret Oktober 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2012 Freya har også ændret appetit efter sterilisation. Og er meget mere madglad nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst A Dogs Tale Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Sif var neutraliseret, da jeg fik hende for 6 år siden og har i al den tid været ekstremt kræsen. Så i hendes tilfælde er det ikke neutraliseringen, der har skruet op for appetitten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Hvis ikke det er kommet i forbindelse med Prednisolonbehandlingen, så synes jeg at du skal tage en snak med dyrlægen om det. Det er efter min mening ikke noget vi kan sidde og råde om her, der kan være mange årsager til det, sygdom bl.a. Håber at det bare er Prednisolonen, det er en kendt bivirkning :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts