KimC Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 En jeg kender skal formentligt på et tidspunkt have transporteret en større hund fra Århus området til et sted syd for Kolding. Vedkommende har ikke selv bil. Det er en hund der er utryg ved at køre i tog eller bus. Tidspunktet vil være dagtimer, dato kan tilpasses efter behov. Brug privat besked for nærmere. Hilsen Kim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DSD Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Din indbakke er fyldt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Hvis den kan være på bagsædet af min gamle Corolla, kan vi godt finde ud af noget. Skal nok finde en der kan tage med i bilen og berolige hunden:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Oktober 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Problemet med min postkasse er løst. Pinlingt at jeg havde overset det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts