Besvaret Oktober 28, 201213 år comment_1066915 ...sikken en sørgelig historie dansk svensk gårdhund, hund, 2 – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Rapporter
Besvaret Oktober 29, 201213 år comment_1067351 Man må næsten håbe, at køberen bliver een, som er kendt af familien... Eller i det mindste, at køberen har børn og bor i nærområdet, så sælgeren(børnene)stadig kan have kontakt til hunden. Rapporter
Besvaret Oktober 29, 201213 år comment_1067444 Jeg er så fristet til at skrive på den annonce og give den hund et dejligt hjem og give børnene mulighed for at komme på ferie og være sammen med "deres" hund igen... Men vi må ikke have flere dyr her Og min mor er absolut ikke interesseret i at snyde med det... Da jeg nævnte det for hende, var hendes kommentar med det samme: jamen så må vi håbe de finder et godt hjem til hende... Havde lidt på fornemmelsen, at hun godt vidste hvad jeg fiskede efter Rapporter
Besvaret Oktober 29, 201213 år Forfatter comment_1067501 Annoncen er inaktiv, så man kan da håbe på, at hunden har fået nyt hjem og at børnene stadigvæk kan have kontakt med den engang imellem. Rapporter