Hop til indhold

Hjælp til selvbiografi!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Hej alle i hundemennesker :hundifart:

 

 

Jeg har i dag fået brev........

 

550146_10151216427533427_992690142_n.jpg

 

Det er fra Pinky og Brain.

De har brug for hjælp til at overtage verdensherredømmet.

Og så er jeg jo den korrekte at kontakte :slem:

 

Men npr nu jeg så bliver berømt - så skal jeg jo skrive min selvbiografi

(Eller også skal min mor bare have historierne til om 10 år når hun har brug for et godt grin)

 

Men altså, jeg har jo lavet SÅÅÅ mange ting, at jeg jo slet ikke kan huske alle de gode og sjove historier.

 

Så vil du ikke hjælpe mig på vej, det eneste jeg skal bruge er hvis i kan huske en sjov historie, så skriver i lige et par ord om historien sådan at jeg kan genkalde den i min hukommelse.

 

Vh

Herr Aslan af Grøften :slem::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herr Aslan kom en gang på besøg hos Dronning Hayly. De 2 mødtes og sød musik opstod:lun:. Men men men Aslan plejede at løbe ind i sine andre legekammerater, og det havde han som regel succes med. Lige indtil han mødte Hayly, for hun blev stående:mrgreen:. Og det var så første gang, han mødte en at lege med af samme skuffe som ham selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rynkerne! Helt klart rynkerne, som man kan bruge når man vil have noget :lun:

Og var der ikke engang en episode med en printer? :hmm:

Og noget med at Aslan er lige så god til at pakke pakker ud, som han er til at få folk til at sende sig pakker med Welldone stænger :mrgreen:

 

Og så var der Herr Aslan og Herr Leroy, som var til Schæfer show, og ikke lavede andet end at ligge på siden og bokse, og bide i hinandens kinder, medens alle Schæferne oksede rundt inde i ringen med alle deres fine tricks.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...