Hop til indhold

Blev Stella fundet? Assistens Kirkegård

Louisen
 Share

Recommended Posts

I dag, da jeg gik med Taiki ved 16-17 tiden, rendte et ungt par rundt på Assistensen og kaldte på en hund, Stella. Jeg fik at vide fra en anden hundeejer at det var en hvid hund, men mere ved jeg ikke.

Taiki og jeg gik længe rundt og kiggede, til sidst måtte han dog hjem da han var meget træt. Det var ved 17 tiden og der gik de stadig og kaldte på Stella.

Da jeg ti minutter senere vendte tilbage alene på min cykel, bevæbnet med pivedyr og en ekstra snor, kunne jeg dog ikke længere høre nogen kalde. Jeg cyklede rundt flere gange, samt på kryds og tværs, men så hverken hund eller hørte noget til ejerne. Jeg ventede en times tid, er lige kommet ind af døren.

Jeg ved ikke om det betyder, at de fandt hende eller hvordan, men hvis nogen ved noget, ville det være rart at få en opdatering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare så sikker på, at der blev sagt Stella med St-lyden foran.

Men uanset hvilken hund der er tale om, kan jeg jo tage nogle ekstra ture på cykel rundt på Assistenten, når jeg alligevel kører forbi til/fra skole. Det tager ikke meget ekstra tid og hvis det var min Taiki... uuuuh, vil jeg ikke tænke på! Man må hjælpe hvor man kan.

Link til indlæg
Del på andre sites