Gæst FrenchKiss Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Hej alle, Jeg sidder og skal til at pakke til Herning (vi kører til Billund i morgen, der skal vi overnatte). Her er hvad jeg har husket indtil videre.. Elektra (hunden) Startnummer (udprintet til lørdag og søndag) Nummerholder Hundemappe (stamtavle, sundhedsbog, forsikring) Liner og halsbånd (udstilling og alm.)(med hundetegn) Rejseskåle Børster (gummistrigle og handske) Transportflaske Klapstole Penge Godbidder (skinketern og ostetern) Lorteposer Bure Håndklæder (hund og menneske) Paraply Toiletpapir Dækken Vådservietter Og selvfølgelig også: Tøj (til mig selv) Hundemad Tæppe og kurv Pænt tøj og tøj til udover Opdrætter har telt med, og regner med at evt bage et brød til om lørdagen. Er der glemt noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrenchKiss Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Vi har også trænet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hm, ved ikke om du har glemt noget, der så meget udførligt ud Du kan lige få min (den er lang, men tilpasses selvfølgelig fra gang til gang, alt efter om det er indendørs eller udendørs, på den ene eller den anden side af broen osv.). Lukke til med det! Høm-høm-poser Kuglepind Vand Kort line Vandskål Halsbånd Godbidder Bind Snack Jordspyd Stole Udstillingssuite parat (dagen i forvejen) Bord Sele Telt Batterier Kamera Lang line Tæppe Børste® Udstillingsnr. Nummerarmbind Udstillingsline Udstillingshalsbånd Stamtavle Vaccinationsattest Bærepose til vandskål - Kopper Tallerkner Bestik Pung Kontanter GPS Hunde-håndklæde Brobiz Nøgler til tagbox Nøgler Pløkker Pløkhammer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Opdrætter har telt med Øøøøhhh er I nogle af de meget få racer, som skal være udenfor. Husk godt humør, træk vejret og ha' det sjovt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrenchKiss Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Øøøøhhh er I nogle af de meget få racer, som skal være udenfor. Husk godt humør, træk vejret og ha' det sjovt. Hahha! Nårh ja, men tææænk nu hvis det blev skybrud indenfor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrenchKiss Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hm, ved ikke om du har glemt noget, der så meget udførligt ud Du kan lige få min (den er lang, men tilpasses selvfølgelig fra gang til gang, alt efter om det er indendørs eller udendørs, på den ene eller den anden side af broen osv.). Lukke til med det! Høm-høm-poser Kuglepind Vand Kort line Vandskål Halsbånd Godbidder Bind Snack Jordspyd Stole Udstillingssuite parat (dagen i forvejen) Bord Sele Telt Batterier Kamera Lang line Tæppe Børste® Udstillingsnr. Nummerarmbind Udstillingsline Udstillingshalsbånd Stamtavle Vaccinationsattest Bærepose til vandskål - Kopper Tallerkner Bestik Pung Kontanter GPS Hunde-håndklæde Brobiz Nøgler til tagbox Nøgler Pløkker Pløkhammer Hvad er en Udstillingssuite? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Til F Kiss Hvad med vaccinationspapir???. Min venindes datter kommer også med en doberman, han er i Åben Klasse og brun fra Von Masterhof i ex. Juguslavien. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrenchKiss Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Til F KissHvad med vaccinationspapir???. Min venindes datter kommer også med en doberman, han er i Åben Klasse og brun fra Von Masterhof i ex. Juguslavien. Det står der i sundhedsbogen. Hvad hedder han? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hvad er en Udstillingssuite? Udstillingstøjet - det tøj, du har til lejligheden/når du skal i ringen Ligger det altid klar, så jeg ikke skal grave dybt dybt ind i klædeskabet på en fortravlet morgen, hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrenchKiss Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Udstillingstøjet - det tøj, du har til lejligheden/når du skal i ringen Ligger det altid klar, så jeg ikke skal grave dybt dybt ind i klædeskabet på en fortravlet morgen, hehe Jeg har fundet bukserne frem, skal bare have en bluse også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Jeg kan ikke lige huske hans navn, men ejer er Frederikke Hellerup Larsen og Peter Faber. Og skal halen virkelig holdes så højt?????- du får lige et ungdomsbillede af den brune flotte fyr.Sidst jeg så ham var han temmelig godt skruet sammen og nu har han vel fået mere krop. Kan huske at en Kristina importerede en sort kuldsøster.De bor nok på midtsjælland??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrenchKiss Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Jeg kan ikke lige huske hans navn, men ejer er Frederikke Hellerup Larsen og Peter Faber.Og skal halen virkelig holdes så højt?????- du får lige et ungdomsbillede af den brune flotte fyr.Sidst jeg så ham var han temmelig godt skruet sammen og nu har han vel fået mere krop. Kan huske at en Kristina importerede en sort kuldsøster.De bor nok på midtsjælland??? Der er ikke standard på halerne endnu. Men er rimelig sikker på at den gerne skal rulle. Han er godt nok lækker, skal selv stille en han i junior klassen. En stoor han fra Proud Danish. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrenchKiss Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 (rettet) Super Sky Von Masterhof? Skal bo i hytte med dem. Hehe så lige det samme foto af ham inde på hundegalleri. Hyggeligt Redigeret November 1, 2012 af FrenchKiss Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Kort - over hallerne og med et stort kryds, hvor du skal være (jeg synes Herninghallerne er pænt uoverskuelige) Og kom i rigtigt god tid (med mindre du IKKE er den første race i ringen), der plejer at være ret lang kø i indgangen og denne gang er der også noget tøj-halløj = endnu længre kø ind til parkeringspladsen. Held og lykke, godt nok en smuk hund du har! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts