Franziska Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Halløj.. Nogen der frisk på at mødes ved stranden lørdag eller søndag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Vi kunne muligvis godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Hvis det er i morgen, hvad tid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 I bestemmer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Vi kan godt stå tidligt op i dagens anledning (i morgen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Altså tidligt er godt for os, så er der ikke så mange andre og vi kan nå en masse i huset i løbet af dagen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Normalt er tidligt godt. Men jeg har muligvis meget træt mand, der er træt af at stå med to børn selv Han skal ud i aften. Så jeg skal lige tjekke med ham :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Vi kan også senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 8-8.30? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Okay Sener - så kan jeg bare tegne/forklar den kære mand der hjemme hvordan jeg vil have tingene også snupper jeg hunden og så har han arbejdsro.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 8-8.30? Helt fint med mig - der sover manden alligevel endnu.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Så er der vel ikke så mange på stranden endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Det også fint her Måske det kunne trækkes (eller kan i vente?) til 8.45? Bussen kører fra stationen .43, kræ har meget mere ud af strandtur når der ikke er lang gåtur inden Men vi kan godt tidligere, hvis ikke det passer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Det også fint her Måske det kunne trækkes (eller kan i vente?) til 8.45? Bussen kører fra stationen .43, kræ har meget mere ud af strandtur når der ikke er lang gåtur inden Men vi kan godt tidligere, hvis ikke det passer Hvis det er må du gerne køre med mig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Hvis det er må du gerne køre med mig :blink: Tak det vil jeg rigtig gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 8.45 så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 8.45 så? Kører med Franziska så I vælger helt selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 For mig er det også hips som haps.. så det op til dig Missing.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 8.45 er fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Vi vil også gerne komme (det skal udnyttes når det ikke er arbejdsweekend!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Inca og jeg ville også rigtig gerne med men skal med bussen fra st Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Vi vil også gerne komme (det skal udnyttes når det ikke er arbejdsweekend!) Det bliver hyggeligt.. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Inca og jeg ville også rigtig gerne med men skal med bussen fra st Jeg har plads i bilen hvis I vil køre med ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Hvor kører i fra så/henter os hvis det er? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Hvor kører i fra så/henter os hvis det er? :blink: Kører fra Frederiksberg, over Valby v. Toftegårds plads. Ved ikke om det er nemmest for dig at tage til Ishøj st., og så henter vi dig der ? Vi kan også holde ind et sted på Gl. Køge landevej (Folehaven), hvis det er muligt for dig at komme dertil ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts