Gæst wheaten terrier Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Hej hundevenner, min mor har har tilmeldt mig en fotokonkurrence, som jeg rigtig gerne vil vinde. Jeg kan ikke lide at tabe , så vil I ikke nok hjælpe mig og madmor Gå ind på Euro dog designs FB profil og find det her billede inden den 4/11-2012 Lige nu er jeg nr 2 :banan: WROUU fra Hemi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rebekka Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Hvis man stemmer ved at like billedet, så har jeg stemt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Bare lige en historie fra det virkelige liv... Hunden får ikke noget når den tigger og ungerne får ikke noget når de plager!! Og sjovt nok, så ved de det;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 I det mindste er du ærlig omkring tiggeriet :blink: Fin hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts