Hop til indhold

Kalder Frederikshavn-og det haster...

Tullemus
 Share

Recommended Posts

Taget fra Efterlysningsgruppen for dyr på FB:

[h=1]Kalder Frederikshavn - og det haster..[/h]i dag kl. 14:58

Min veninde har forleden dag solgt en dansk-svensk gårdhund til en dame i Frederikshavn, men han er løbet bort fra den nye ejer, så vi har brug for hjælp til at finde lille Vaks igen hurtigst muligt.

Han er set i området omkring Føtex, søen og Falkevej, så vi gætter på, at han stadig er der omkring.

Politi, taxa, hjemmehjælp og postvæsnet er orienteret og holder øje, hvis han skulle krydse deres vej - men vi har brug for meget mere hjælp hurtigst muligt, for Vaks er slet ikke vant til al den trafik, som der er inde i midtbyen - han er kun knap et år gammel..

Ring til Kirsten på 2043 4275

eller mig på 2494 2367

6228?time=01-01-2012_000000

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi startede med at være fem til at lede kl. 9 men endte med at være tre der ledte til kl. 12.30. Der havde vi endnu ikke set den nye ejer.

Vi mødte hende i Føtex hvor hun havde handlet og sad og spiste med en veninde.

Nøj vi blev en kende uenige.

Endte med at måtte gå inden jeg rykkede hovedet af både hende og veninden.

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi startede med at være fem til at lede kl. 9 men endte med at være tre der ledte til kl. 12.30. Der havde vi endnu ikke set den nye ejer.

Vi mødte hende i Føtex hvor hun havde handlet og sad og spiste med en veninde.

Nøj vi blev en kende uenige.

Endte med at måtte gå inden jeg rykkede hovedet af både hende og veninden.

Gitte

:shock:...det kan jeg ski da godt forstå, at I blev noget misfornøjet over. Hun er da vist ikke særlig interesseret i hunden, når hun til side sætter den, for sine egne behov. Det burde sende et klart signal, til tidligere ejer om, at nye ejer , nok ikke skal have hunden alligevel, når man kan være så ligeglad.

Håber, at han bliver fundet i god behold og at den gamle ejer tager ham tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun sidder og synes det er svært synd for hende at hendes hund er væk, men hun gad altså ikke rende rundt i regnvejr og lede efter hunden!

Jeg fik da sat en vældig debat i gang inde på siden og folk er begyndt at kigge efter ham.

Tøsen selv sidder og kommer med undskyldninger for egen opførsel og beskyldninger mod tidligere ejer om at hun er hundehandler og importerer hunde fra udlandet, hvilket ikke har noget på sig.

Skulle jeg falde over den, så bliver det ikke hende den kommer tilbage til.

Hun siger så også selv, at hun vil returnere hunden til tidligere ejer, der desværre ikke har mulighed for at ha' den pga. forskellige omstændigheder.

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst? Den skal da bare "forblive væk" den hund, og så i stilhed leveres tilbage til forrige ejer(eller til anden ejer, hvis den forrige reelt ikke kan ha den)

Det mener jeg bestemt også.

Har lige fået en mail fra en der ikke gider diskussionen i gruppen om, at hun havde været ude og lede i nat.

Da hun kommer hjem ser hun at den er observeret i gågaden og skriver til ejer at hun gerne komme rned og hjælper med at lede.

6 minutter senere kommer en sms tilbage at hun er gået hjem igen!

Meget ivrig efter at finde sin hund!!!!!!

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

:mad: har virkelig ikke haft værre halve time!!! End da vi rendte rundt og ledte efter Rex i Hesbjergskoven, da han havde valgt at gå på rådyrjagt - skal så også siges, at det var absolut sidste tur derude uden snor:rolleyes: sporline blev indkøbt, og skovtur blev fest, for både hund og mennesker fremover. det er så ubehageligt at "miste" hund:( fatter slet ikke nogen kan tage det så koldt)
Link til indlæg
Del på andre sites