Louisen Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 ... er dette: (se især halen som krøller fint - når han sover slapper den af. Så han er altså vågen!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Hahaha... Han er sjov :klap: Og mega klog?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Hahaha... Han er sjov :klap: Og mega klog?! Ja og ja. Jeg ville næsten hellere have en dum hund. Er du klar over hvor svært det er at lære ham, at noget er forbudt, når han laver det stunt? Han tiggede, da jeg spiste lidt kanelkage og jeg sagde nej. Han ved godt, at han ikke må tage sko og støvler i entreen. Så han går ind i stuen, åbner (!!) døren ind til soveværelset, åbner (!!) klædeskabet, finder mine støvler fra foråret dérinde og gumler i dem. Da jeg så kommer ind i soveværelset, fiser han ud med det samme. Da jeg så ser støvlen ligge gennemgnavet, går jeg ud for at finde ham... Men ak, jeg var for langsom, han var allerede "faldet i søvn" på puden i køkkenet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Ja og ja. Jeg ville næsten hellere have en dum hund. Er du klar over hvor svært det er at lære ham, at noget er forbudt, når han laver det stunt? Han tiggede, da jeg spiste lidt kanelkage og jeg sagde nej. Han ved godt, at han ikke må tage sko og støvler i entreen. Så han går ind i stuen, åbner (!!) døren ind til soveværelset, åbner (!!) klædeskabet, finder mine støvler fra foråret dérinde og gumler i dem. Da jeg så kommer ind i soveværelset, fiser han ud med det samme. Da jeg så ser støvlen ligge gennemgnavet, går jeg ud for at finde ham... Men ak, jeg var for langsom, han var allerede "faldet i søvn" på puden i køkkenet. Og når man nu siger, at den slags adfærd gerne er indlært, hvad pokker har jeg så gjort som har lært ham, at det er sådan man kringler den? Og hvad gør man lige, vækker man ham og skælder ham ud eller hvordan? Jeg har allerede bestilt børnelås til skabene, så det må være første skridt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Og når man nu siger, at den slags adfærd gerne er indlært, hvad pokker har jeg så gjort som har lært ham, at det er sådan man kringler den? Og hvad gør man lige, vækker man ham og skælder ham ud eller hvordan? Jeg har allerede bestilt børnelås til skabene, så det må være første skridt. Den er svær, ja... Og det der har jeg altså ikke lige erfaring med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts