Gæst MsNoir Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Hejsa, jeg håber at I kan holde varmen, men til mit spørgsmål. Hvor mange gange skal en hvalp vaccineres, for at være lovpligtig? Jeg spørger da jeg gerne vil starte til træning med Thor til foråret, og vil være sikker på, at han har alle dem han skal have, for ikke at blive afvist. Og jeg ved det ærligt talt ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 P:S Dyrlægen var lidt vag omkring det, da jeg var dernede første gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Hvalpevaccinationen variere lidt fra sted til sted.... Nogle steder vaccinerer man ved 8 og 12 uger. Andre steder ved 12 og 16 uger... vaccinationen er ikke lovpligtig - det må man selv om - men træningsstederne kræver at hvalpen er vaccineret 2 gange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Hvalpevaccinationen variere lidt fra sted til sted.... Nogle steder vaccinerer man ved 8 og 12 uger. Andre steder ved 12 og 16 uger... vaccinationen er ikke lovpligtig - det må man selv om - men træningsstederne kræver at hvalpen er vaccineret 2 gange Tusinde tak for det. Han har sin første vaccination, så er det bare nummer 2 som mangler, men han bliver også først 16 uger den 13. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts