Gæst Littlecami Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Min tæve har for et par uger siden kommet i sin første løbe tid. og siden hun har fået det har hun stort set sovet hele dagen. Er dette normalt? Hun leger stadig og er frisk når vi er nede og gå men så snart hun kommer op kravler hun ind under dynen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Ja! Det er helt normalt! Jeg er lige blevet snydt af min hund. Troede hun var blevet doven, men hun var bare træt. Nu er hun frisk og legesyg igen. (Heldigvis:lun:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Det er meget normalt at de er trætte både under og efter løbetiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Littlecami Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Bliver bare helt bekymret for hun er begyndt at gemme sig under dynen når jeg spørg om hun vil ned og gå Hun virker virkelig lud doven og når jeg går hen for at hente hende kaster hun sig på ryggen og gaber og lukker øjnene. en rigtige lille skuespiller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Ja det er helt normalt - Tea bliver en rigtig hyggetrold:lun: Altså lige med undtagelse af nårhun er højløbsk, for så kan det kun gå for langsomt med at komme ud og flirte med aaaalle drengene (hussy much:slem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Haha ja løbetid er nærmest som puberteten.. de lytter ikke, bliver dovne og sover konstant. Eneste forskel er vel at de ikke pludselig spiser konstant.. cookie er steriliseret, og hænger fast i vanen med at liste ind under dynen når man står og skal ud. Men hun er også generelt en stor puttefis der altid begraver sig i tæpper, trøjer, dyner og hvad hun ellers kan finde at gemme sig i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lilje Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Monsteret er også kommet i sin første løbetid, og hun sover meget mere end normalt, og så er hun halvvejs gået af sit foder. Dog er hun ikke doven, hun vil gerne med ud at gå, og gerne langt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Vores gamle tæve holder næsten helt op med at spise, under hendes løbtetid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts