Gæst Malou-jan Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Hej. Tror i at min hund kan mærke at der snart sker noget. Nu skal min forlovede snart føde. Kan min hund fornemme det:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LadyDay Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Mit gæt vil være at hunden godt kan fornemme at der skal ske noget usædvanligt og at din forlovedes krop er igang med noget specielt. For det første er i jo nok spændte, lidt nervøse og glæder jer, hvilket hunden jo kan fornemme. Dertil kommer de store hormonelle forandringer i din forlovedes krop som jeg kan forestille mig hunden kan dufte (hunde kan jo detektere kræft hos folk og andet helt vildt, så hvorfor ikke også de enorme hormonforandringer der sker lige op til en fødsel tænker jeg?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Ingen tvivl! Min hund vidste at jeg var gravid før jeg selv vidste det. De kan lugte det, er jeg sikker på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Min ene venindes hunde kunne bestemt mærke hun var gravid. De ændrede adfærd og beskyttede hende meget mere. Min anden venindes hund lod ikke til at bemærke noget som helst, hverken første eller anden gang. Men jeg tror nu også de kan lugte det og fornemme det.. som en god mand engang sagde, hunde ved ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts