JeanetteH Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Jeg har en sæk med 13.5 kg af Acana Pacifica. Der er intet taget, blot klippet hul, så jeg kunne få sækken ned i foderspanden. Jeg har givet 560 kr, men sælger den for 450 kr:-D Bor i Herfølge (Sjælland), men kommer da nogle gange ind mod det københavnske:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Hvis ikke der er andre, så vil jeg da gerne HVIS du orker mødes på Ny Ellebjerg ligesom sidst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Hvis ikke der er andre, så vil jeg da gerne HVIS du orker mødes på Ny Ellebjerg ligesom sidst Det gør jeg da, så kan jeg bare hoppe over på den anden side og drøne hjem på samme klip:-D Er der en dag, det passer bedst? Tidspunkt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Det gør jeg da, så kan jeg bare hoppe over på den anden side og drøne hjem på samme klip:-D Er der en dag, det passer bedst? Tidspunkt? Eller du kan mødes med os bagefter og tage på fototur :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Hvis det passer med at du har fri, vejret og sårn, så jahaer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Fredag formiddag? I aften? Onsdag efter 17'agtigt? Torsdag meget tidligt? Uh, jeg er måske lidt vanskelig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Fredag formiddag? I aften? Onsdag efter 17'agtigt? Torsdag meget tidligt? Uh, jeg er måske lidt vanskelig. Fredag formiddag vil passe fint:-D Hvad tid er det præcis? For så tjekker jeg lige rejseplanen. Det er jo desværre blevet en anelse mere besværligt, efter jeg er flyttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Jeg skal være på arbejde kl 12.30, så senest kl 12 på Ny Ellebjerg kan sagtens stå tidligt op, du siger bare et tidspunkt (og jeg skal nok være der i god tid, så du kan smutte lige over på den anden side) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 11.36? Så har jeg nemlig god tid til at komme fra bussen til s-toget på Køge station og huske at få klippet:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Det er en aftale :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Jeg går ud fra at vi mødes på Ny Ellebjerg? Medmindre jeg har misset et indlæg fra søster lagkage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Jeg går ud fra at vi mødes på Ny Ellebjerg? Medmindre jeg har misset et indlæg fra søster lagkage? Samme tanke - skulle lige tjekke. 11.36 på Ny Ellebjerg, kommer i gooood tid og tager Zamzam med, så han kan hygge med alle stolperne på perronen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Samme tanke - skulle lige tjekke. 11.36 på Ny Ellebjerg, kommer i gooood tid og tager Zamzam med, så han kan hygge med alle stolperne på perronen Så betænksom en hundemor :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts