Lonny Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 I går da jeg kom hjem fra aftensturen med Luna udviste hun pludselig stor interesse for min bil, eller nærmere betegnet, kølergitteret og derefter forsøgte hun at hoppe op for at se om hun kunne komme ind i motorrummet Jeg tænkte, at der måske var et dyr der havde valgt at overnatte i motorrummet, men valgte ikke at undersøge det, i stedet bad jeg Luna snuse her til morgen, og her udviste hun ikke den samme interesse som i går, så jeg tænkte, at hvad det end havde været, så var det væk nu Nu har jeg lige været oppe og købe frokost, og da jeg kommer ud til min bil står der en dame med en hund som snuser ivrigt til min køler, og damen kunne så fortælle at her havde den stået og snust i 10 minutter imens den havde småpebet lidt :hmm: Så jeg valgte at åbne motorrummet for at se efter, men på trods af hendes hund stadig udviste stor interesse, så kunne jeg altså ikke finde noget i motorrummet Hvad kan det være, og hvad skal jeg kigge efter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 :hmm:utæt kølerslange måske. Der er noget med at hunde er vilde med duften af kølervæske - ellers har jeg ingen bud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Der er ikke blevet 'klippet' en fugl ude foran? ellers kan det være en mus, en killing eller andet.. men det er altså ikke altid lige nemt at finde dem dernede i dybet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 :hmm:utæt kølerslange måske. Der er noget med at hunde er vilde med duften af kølervæske - ellers har jeg ingen bud. Den tænkte jeg også kort på, måske skulle jeg slæbe en mand med ud og kigge :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Der er ikke blevet 'klippet' en fugl ude foran? ellers kan det være en mus, en killing eller andet.. men det er altså ikke altid lige nemt at finde dem dernede i dybet.. Sandsynligheden for at "klippe" en fasan er ret høj herude på landet, men jeg plejer altså at opdage hvis det sker, og det mener jeg bestemt ikke er sket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Så fik jeg en kollega med ud og kigge, og her har vi mit motorrum: Og nede i det lille hul jeg har markeret, der lå søreme en død solsort : Jeg har ingen idé om hvordan den er kommet derind, og endnu mindre om hvordan jeg får den ud igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Så fik jeg en kollega med ud og kigge, og her har vi mit motorrum: [ATTACH=CONFIG]98805[/ATTACH] Og nede i det lille hul jeg har markeret, der lå søreme en død solsort : [ATTACH=CONFIG]98806[/ATTACH] Jeg har ingen idé om hvordan den er kommet derind, og endnu mindre om hvordan jeg får den ud igen kan den fiskes ud med en tang/stor pincet ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 I låve HF!!! I går afførings-snak, i dag billeder af døde dyr!!! Kan godt se problemet med at få den ud... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 kan den fiskes ud med en tang/stor pincet ??? Ja, sådan en madlavnings-pincet måske?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 kan den fiskes ud med en tang/stor pincet ??? Det kan man måske godt, men føj, det bliver vist Bo der får lov til at forsøge at få den døde lettere ristede fugl ud af min bil I låve HF!!! I går afførings-snak, i dag billeder af døde dyr!!! Kan godt se problemet med at få den ud... :hmm: Der er noget for enhver smag her på HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Der er noget for enhver smag her på HF Jeps - vi er meget alsidige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts