Hop til indhold

Hvad gemmer sig i mit motorrum?

Lonny
 Share

Recommended Posts

I går da jeg kom hjem fra aftensturen med Luna udviste hun pludselig stor interesse for min bil, eller nærmere betegnet, kølergitteret og derefter forsøgte hun at hoppe op for at se om hun kunne komme ind i motorrummet :vedikke:

Jeg tænkte, at der måske var et dyr der havde valgt at overnatte i motorrummet, men valgte ikke at undersøge det, i stedet bad jeg Luna snuse her til morgen, og her udviste hun ikke den samme interesse som i går, så jeg tænkte, at hvad det end havde været, så var det væk nu :vedikke:

Nu har jeg lige været oppe og købe frokost, og da jeg kommer ud til min bil står der en dame med en hund som snuser ivrigt til min køler, og damen kunne så fortælle at her havde den stået og snust i 10 minutter imens den havde småpebet lidt :hmm:

Så jeg valgte at åbne motorrummet for at se efter, men på trods af hendes hund stadig udviste stor interesse, så kunne jeg altså ikke finde noget i motorrummet :vedikke:

Hvad kan det være, og hvad skal jeg kigge efter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke blevet 'klippet' en fugl ude foran?

ellers kan det være en mus, en killing eller andet.. men det er altså ikke altid lige nemt at finde dem dernede i dybet..

Sandsynligheden for at "klippe" en fasan er ret høj herude på landet, men jeg plejer altså at opdage hvis det sker, og det mener jeg bestemt ikke er sket :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg en kollega med ud og kigge, og her har vi mit motorrum:

[ATTACH=CONFIG]98805[/ATTACH]

Og nede i det lille hul jeg har markeret, der lå søreme en død solsort :cry::

[ATTACH=CONFIG]98806[/ATTACH]

Jeg har ingen idé om hvordan den er kommet derind, og endnu mindre om hvordan jeg får den ud igen :vedikke:

kan den fiskes ud med en tang/stor pincet ???

Link til indlæg
Del på andre sites

kan den fiskes ud med en tang/stor pincet ???

Det kan man måske godt, men føj, det bliver vist Bo der får lov til at forsøge at få den døde lettere ristede fugl ud af min bil :badr:

I låve HF!!! I går afførings-snak, i dag billeder af døde dyr!!! :sjov:

Kan godt se problemet med at få den ud... :hmm:

Der er noget for enhver smag her på HF :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites