Hop til indhold

Foderskifte


soegaard
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Da min Darwin var knap 1 år kom mine hunde over på Taste of the wild. Vi brugte Bison varianten - senere har de fået lamme varianten og TOTW er faktisk et af de fodertyper de har fungeret allerbedst på - det smager bare så godt (for jeg smager altid på mine hundes mad) - Darwin var på dette tidspunkt ikke særlig madglad, men det her kunne han godt få ind. Jeg vender jævnlig tilbage til foderet enten som supplement eller som godbidder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv 7 dejlige hvalpe til at rende rundt lige nu, og kiggede da på en del forskelligt, men endte med at bruge UniQ Nordic Gold´s Freja variant. Den indeholder en masse lækre sager som i kan se på deres hjemmeside, og kontaktede dem for lidt nærmere information omkring mængderne i foderet og blev positivt overrasket af det, og kan godt lide det er naturlige ting der er brugt, og der er masser af glucosamin og Omega 3 og 6 og nogle lækre urter. Hvalpene kan rigtig godt lide det både opblødt og i tør form.

Tidligere har vi altid brugt Royal Canin og det var vi egentlig også glade for men kan godt lide den nordiske tankegang.

 

Min eneste bøvs er, at de klassificerer byg under "frugt og grønt". Byg indeholder gluten, og glutenproteinet ER problematisk hvis hunden har bare en smule tarmbesvær (som fx Beaglepack's eller TS's). Der findes så vist en kornfri variant til allergihunde, så vidt jeg kan se?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også haft kig på TOTW, men har ikke kunne finde hvalpevarianten herhjemme...:hmm: Ved du hvor man kan få den??

 

Præcis det der er min anden bekymring....vil ikke have at han får problemer med leddene.....:genert:

 

I dag er jeg nok lidt på ideen om at fortsætte på Eukanuba og så gøre som hidtil med de andre som spændende supplementer.....I morgen har jeg en anden mening...:oops:

 

Der har jeg endda været inde....:engel: TAK :banan:

 

Jeg ville så vælge at købe det i Tyskland Hundefutter Katzenfutter Trockenfutter - Versand Tiernahrung günstig har det blandt andet. Zooplus.de har det også (dog ved jeg ikke om de har hvalpefoderet)

 

Jeg overvejer det også selv, da Wolfsblut Cold River giver alt for meget afføring (jeg tænker den lave protein og fedt%, for der var intet på Wolfsblut Wild pacific - der stank hun så bare af fisk og blev forbudt adgang til min fars bil)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...