Hop til indhold

cartrophen for gigt


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

hvad er jeres erfaringer med dette

 

hvad var problemet med jeres hund og virkede det på jeres hunde gode og dårlige erfaringer høres gerne

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle hund fik to behandlinger men det hjalp ikke en skid (rent ud sagt). Hun havde gigt i hase- og tåled.

 

Jeg har en veninde der har broholmere og to af hendes hunde har fået behandlinger der virkelig virkede. Den ene havde gigt i skulderen, den anden gigt i håndledene.

 

Jeg tror bare du skal kaste dig ud i det og selv prøve, for forsikringen dækker i langt de fleste tilfælde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Min gamle hund fik to behandlinger men det hjalp ikke en skid (rent ud sagt). Hun havde gigt i hase- og tåled.

 

Jeg har en veninde der har broholmere og to af hendes hunde har fået behandlinger der virkelig virkede. Den ene havde gigt i skulderen, den anden gigt i håndledene.

 

Jeg tror bare du skal kaste dig ud i det og selv prøve, for forsikringen dækker i langt de fleste tilfælde.

 

 

vi er skam igang med at prøve han fik sin 2 behandling idag

 

vi har ikke forsikring mere så det er ud af egen lomme

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved faktisk ikke hvad Cartrophen er :oops: men min Futte fik Metacam de sidste 3 år af hans liv mod gigt og det virkede helt fantastisk :5up: Så det kan du jo evt. prøve hvis det andet fejler :-D

 

Der er nogle der mener at man ikke må give Metacam over en længere periode, men alternativet var aflivning og han fungerede rigtig godt på det og fik et par ekstra gode år på den konto sååå... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

God bedring til ham :ae:

 

Jeg kan jo ikke lade være med at ytre mig, så jeg vil henlede opmærksomheden på at syrefri C vitamin kan gavne.

 

Ligeledes massage og udrensningskure idet gigt forværres/er af syreophobninger i musklerne.

 

En gammel kur som jeg har haft afprøvet på mine to gamle hunde:

1 l vand koges, afkøles og hældes på kande/flaske

Heri puttes 18 Scanalkatabletter.

Står til dagen efter og bruges nu som drikkevand.

Vandet bliver svagt grønligt og der falder slam til bunds. Slammet er fyldstoffer og ikke nødvendige.

 

Ved at lade mineralerne opløses i vand når hunden at få gavn af dem. Den kan optage dem i tarmen.

 

Ved svær gigt ville jeg starte med at give hunden ca. 1/3 af vandet som mineralvand og resten som almindeligt vand så der ikke sker en for kraftig udrensning.

 

Midlet er også gavnligt for mennesker

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
God bedring til ham :ae:

 

Jeg kan jo ikke lade være med at ytre mig, så jeg vil henlede opmærksomheden på at syrefri C vitamin kan gavne.

 

Ligeledes massage og udrensningskure idet gigt forværres/er af syreophobninger i musklerne.

 

En gammel kur som jeg har haft afprøvet på mine to gamle hunde:

1 l vand koges, afkøles og hældes på kande/flaske

Heri puttes 18 Scanalkatabletter.

Står til dagen efter og bruges nu som drikkevand.

Vandet bliver svagt grønligt og der falder slam til bunds. Slammet er fyldstoffer og ikke nødvendige.

 

Ved at lade mineralerne opløses i vand når hunden at få gavn af dem. Den kan optage dem i tarmen.

 

Ved svær gigt ville jeg starte med at give hunden ca. 1/3 af vandet som mineralvand og resten som almindeligt vand så der ikke sker en for kraftig udrensning.

 

Midlet er også gavnligt for mennesker

 

 

'tak for det det vil jeg da prøve imorgen med vovse

 

hvad er det for nogle tabletter:?:

 

hvad hjælper de kure helt præcist imod:?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg ved faktisk ikke hvad Cartrophen er :oops: men min Futte fik Metacam de sidste 3 år af hans liv mod gigt og det virkede helt fantastisk :5up: Så det kan du jo evt. prøve hvis det andet fejler :-D

 

Der er nogle der mener at man ikke må give Metacam over en længere periode, men alternativet var aflivning og han fungerede rigtig godt på det og fik et par ekstra gode år på den konto sååå... :5up:

 

 

ja jeg kender det han får sådan en tabl de dage han har meget ondt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...