Hop til indhold

Orm?????


Gæst frukawie
 Share

Recommended Posts

Gæst frukawie

Jeg har lige købt en hvalp for 3 dage siden, og har fundet noget orm lignende i hendes opkast. Hun er 12 uger gammel.... mit spørgsmål går så ud på, kan det passe i det at hun skulle ha fået ormekur i følge hendes sundhedsbog, hvis ja skal jeg kontakte sælger og sige at det ikke er okay....? Hvad synes i jeg skal gøre her?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst CesarMillan

Synes ikke det kan betale sig at køre en "sag" op med sælger. Det kan måske godt lade sig gøre at hvalpen har fået en ormekur dagen før den blev sendt ud af døren. Ikke sikkert det er bogført. Det kan man spørge om.

 

Hvalpe får nemt orm igen. Så vidt jeg har forstået handler det om hvalpes mavesyre.

 

Tag ormen med til dyrlægen eller fortæl dyrlægen det og få en pille.

Redigeret af CesarMillan
Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste hundehvalpe har orm og jeg giver altid en kur igen når de er 12 uger og hvis jeg ser orm her, så får de igen når de er 16 uger. Der er intet unormalt i dette. Odd-eye bc havde fået ormekur 4 gange efter et specielt program ved opdrættere, og på trods måtte jeg give ormekur 2 gange igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...