Gæst frukawie Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Jeg har lige købt en hvalp for 3 dage siden, og har fundet noget orm lignende i hendes opkast. Hun er 12 uger gammel.... mit spørgsmål går så ud på, kan det passe i det at hun skulle ha fået ormekur i følge hendes sundhedsbog, hvis ja skal jeg kontakte sælger og sige at det ikke er okay....? Hvad synes i jeg skal gøre her? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CesarMillan Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 (rettet) Synes ikke det kan betale sig at køre en "sag" op med sælger. Det kan måske godt lade sig gøre at hvalpen har fået en ormekur dagen før den blev sendt ud af døren. Ikke sikkert det er bogført. Det kan man spørge om. Hvalpe får nemt orm igen. Så vidt jeg har forstået handler det om hvalpes mavesyre. Tag ormen med til dyrlægen eller fortæl dyrlægen det og få en pille. Redigeret November 14, 2012 af CesarMillan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 14, 2012 Rapporter Share Besvaret November 14, 2012 Jeg ville også ringe dyrlægen og spørge. Det er vel ikke helt unormalt at hvalpe kan ha' brug for ekstra ormekur, så umiddelbart er der vist ikke grund til at klandre opdrætter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 De fleste hundehvalpe har orm og jeg giver altid en kur igen når de er 12 uger og hvis jeg ser orm her, så får de igen når de er 16 uger. Der er intet unormalt i dette. Odd-eye bc havde fået ormekur 4 gange efter et specielt program ved opdrættere, og på trods måtte jeg give ormekur 2 gange igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst frukawie Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 okay tak for hjælpen... prøver at ringe til dyrelægen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts