Gæst Malou-jan Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Andre der bruger mærket Bosch? Eller erfaringer med det:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Jeg skifter jævnligt foder, og har flere gange brugt Bosch Adult Maxi og Bosch Active. Synes det er godt foder, og det gør hundene åbenbart også. Bosch Maxi, RC Giant og Markus Mühle er de fodertyper, der bliver spist med størst glæde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Jeg har en udmærket boremaskine af det mærke :blink:...men det var jo nok ikke lige sådan et produkt du mente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Nej ikke helt tullemus:-) Så bruger du den flittigt når du har sådan et godt mærke:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lysholm Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Jeg bruger Bosch Junior Maxi til min Labrador/Schæfer blanding. Jeg er meget glad for det, synes det er af en god kvalitet, med gode ingredienser i bla. fjerkrækød, hele æg, lam og oksekød. Jeg køber på Zooplus.de 30 kg til 462 kr, synes det er en go pris, på et godt foder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Nej ikke helt tullemus:-)Så bruger du den flittigt når du har sådan et godt mærke:-) Ha ha..det tænkte jeg nok :blink: Den har været brugt flittigt under et selvbyggeri. Man er jo nød til, at have noget kvalitets værktøj, der kan holde til noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Vi er også glade for det:-) Tullemus: Så har du sat en masse gipsvægge op:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Vi er også glade for det:-)Tullemus: Så har du sat en masse gipsvægge op:-) Jeps ..og en masse spær og lægter, for ikke at tale om gipslofter, fodlister, karme, forskalling o.s.v Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Du er rigtig handy:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Du er rigtig handy:-) Ja, det er dejligt, at man kan lidt af hvert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts