Hop til indhold

Beagle-countdown!


Gæst Jane V
 Share

Recommended Posts

Der er i dag kommet et kuld på 7 hvalpe (2 hanner og 5 tæver) til verden hos en opdrætter, som vi har haft en del kontakt med, og den ene tæve er reserveret til os :banan:

 

Jeg ved ikke så meget mere, men der kommer forhåbentlig billeder en af de næste dage, så dem glæder jeg mig rigtig meget til at se!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

De er super søde! Og Tamar har lavet dejlige hvalpe før! Stort tillykke med den kommende hvalp!

 

Enig :) Jeg ved godt, at man siger, at man altid skal snakke med flere og besøge flere steder, men med Per og Karen har mavefornemmelsen simpelthen bare været rigtig fra start af, så vi har ikke følt behovet for at kigge flere steder. Og ja, jeg er også helt vild med Amber, der jo også er efter Tamar, og jeg håber lidt, at der er en to-farvet tæve til mig, men det skal ikke være det, der afgør det.

 

Hov, glemte helt at sige tak ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig :) Jeg ved godt, at man siger, at man altid skal snakke med flere og besøge flere steder, men med Per og Karen har mavefornemmelsen simpelthen bare været rigtig fra start af, så vi har ikke følt behovet for at kigge flere steder. Og ja, jeg er også helt vild med Amber, der jo også er efter Tamar, og jeg håber lidt, at der er en to-farvet tæve til mig, men det skal ikke være det, der afgør det.

 

Hov, glemte helt at sige tak ;)

 

det bliver da så spændende. Og ja Amber er en lækker lille sag! Nu må du endelig huske at poste billeder når du har været på hvalpevisit :)

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal nok få billeder, når vi engang har været ude og se dem :) Jeg ved dog ikke, hvornår det bliver - Tamar og hvalpene skal helst ikke stresses for meget med besøg lige med det samme jo.

 

Og jeg har lige opdaget, at der er én tofarvet tæve i kuldet :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser vi dig så til klub arrangementer eller på udstillinger? Når lille hunden er gammel nok...

 

Det kan sagtens være, at jeg vil deltage i klubarrangementer, men jeg er ikke interesseret i at gå på hundeudstillinger. Nu bruger vi jo også en masse tid på at udstille kattene, og de er ligesom vores primære fokus. Men jeg ved, at Karen og Per udstiller nogle af deres tidligere hvalpe for hvalpekøbere, så det skal være, hvis de er interesserede i at udstille den hvalp, jeg får.

 

Det kan være, at du kan svare på, hvad man får ud af et medlemsskab af Beagleklubben? Jeg synes ikke rigtigt, at jeg har kunnet finde noget konkret på deres hjemmeside.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Tillykke med den ny hvalp :banan: - Beagler kan man ikke få for meget af :mrgreen:

 

Sweet Courage er jo startet med hunde fra Famous Joker og mine beagler kommer fra Inger (Famous Joker) - Vi elsker bare Inger :hjerte: og kommer stadig nede hos hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den ny hvalp :banan: - Beagler kan man ikke få for meget af :mrgreen:

 

Sweet Courage er jo startet med hunde fra Famous Joker og mine beagler kommer fra Inger (Famous Joker) - Vi elsker bare Inger :hjerte: og kommer stadig nede hos hende

 

Tak :) Ja, beagler er bare søde! Jeg kender intet til stamtavler eller andet - men stik mig en norsk skovkat, så skal jeg fortælle om dens stamtavle.. haha :mrgreen:

 

Jeg tager i øvrigt gerne imod alle råd, da jeg jo er helt ny hundeejer, og min viden er meget begrænset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan sagtens være, at jeg vil deltage i klubarrangementer, men jeg er ikke interesseret i at gå på hundeudstillinger. Nu bruger vi jo også en masse tid på at udstille kattene, og de er ligesom vores primære fokus. Men jeg ved, at Karen og Per udstiller nogle af deres tidligere hvalpe for hvalpekøbere, så det skal være, hvis de er interesserede i at udstille den hvalp, jeg får.

 

Det kan være, at du kan svare på, hvad man får ud af et medlemsskab af Beagleklubben? Jeg synes ikke rigtigt, at jeg har kunnet finde noget konkret på deres hjemmeside.

 

Altså du får mulighed for at deltage i vore arrangementer. Og så tilbydes der træning - hører du til Sønderjylland? Det er en meget aktiv region. Schweisstræning kan varmt anbefales. Og så får du vores magasin 4 gange årligt.

 

Du skal bare spørge - jeg sidder i regionsledelsen for region Østjylland, er opdrætter, instruktør og formand i vores lydighedsudvalg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså du får mulighed for at deltage i vore arrangementer. Og så tilbydes der træning - hører du til Sønderjylland? Det er en meget aktiv region. Schweisstræning kan varmt anbefales. Og så får du vores magasin 4 gange årligt.

 

Du skal bare spørge - jeg sidder i regionsledelsen for region Østjylland, er opdrætter, instruktør og formand i vores lydighedsudvalg :)

 

Det er bare, når jeg kigger på hjemmesiden, så ser det ikke ud til, at der sker det store i Region Sønderjylland. Altså bortset fra Schweisstræning, og det forestiller jeg mig ikke lige, at man starter op med. Jeg skal helt sikkert gå til noget hvalpetræning, og jeg håber lidt, at nogen kan anbefale et hold? Derudover synes jeg det ville være fedt med nogle erfarne hundevenner, som kan guide mig med træning, og som man kan tage i skoven med fx. Det gør mig ikke noget at skulle køre lidt efter det.

 

Er der noget forum eller andet på Beagleklubbens hjemmeside? Jeg kan se, at man kan logge ind på siden, men jeg ved ikke, om det giver adgang til flere funktioner?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Beagleklubben har ikke noget forum mere - det har der været. Jeg er ved at starte et forum op under min hjemmeside - vi er kun 4 medlemmer til nu :genert: - men jeg håber jo der kan komme lidt gang i det hen af vejen.

Region Syd har altid været lidt tamt - undtaget deres beagle fun day som de plejer at have 1 gang om året.

 

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte mig - jeg ved da lidt om beagler :mrgreen: og beaglerne har som skrevet deres egen hjemmeside.

Link til indlæg
Del på andre sites

Beagleklubben har ikke noget forum mere - det har der været. Jeg er ved at starte et forum op under min hjemmeside - vi er kun 4 medlemmer til nu :genert: - men jeg håber jo der kan komme lidt gang i det hen af vejen.

Region Syd har altid været lidt tamt - undtaget deres beagle fun day som de plejer at have 1 gang om året.

 

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte mig - jeg ved da lidt om beagler :mrgreen: og beaglerne har som skrevet deres egen hjemmeside.

 

Jeg har luret på din hjemmeside flere gange, men kan ikke umiddelbart finde et forum?

 

Vi var faktisk ude at kigge til BeagleFunDay for et par måneder siden (første gang vi mødte Per og Karen), og det så rigtig hyggeligt ud, så det kan jeg sagtens forestille mig, at jeg vil deltage i næste år.

 

Ja, jeg kan se, at du bor i Fredericia, det er jo ikke så langt herfra, så hvis du vil hjælpe en nybegynder lidt, så kunne det være fedt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo schweisstræning kan du sagtens starte op med tidligt! Tror Willa var 12-16 uger da hun gik sit første lungeslæb :)

 

I første omgang vil jeg ihvertfald satse på hvalpetræning, både for min egen og hvalpens skyld. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Jeg har luret på din hjemmeside flere gange, men kan ikke umiddelbart finde et forum?

 

Vi var faktisk ude at kigge til BeagleFunDay for et par måneder siden (første gang vi mødte Per og Karen), og det så rigtig hyggeligt ud, så det kan jeg sagtens forestille mig, at jeg vil deltage i næste år.

 

Ja, jeg kan se, at du bor i Fredericia, det er jo ikke så langt herfra, så hvis du vil hjælpe en nybegynder lidt, så kunne det være fedt!

 

Forum linket ligger ude til højre på siden - under links afd. man skal bare scrolle ned :mrgreen:

 

Det kan jo godt være jeg kan hjælpe lidt - med praktiske ting som tilvænning mv. - men en beagle er jo ikke så meget anderledes end enhver anden hvalp. Træningsmæssig har jeg en anden tilgang - så her er det måske en god ide at du går til almindelig hvalpe træning :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaaa... :banan:

 

Hvor er det godt, krydser så meget fingre for at der er en lille tæve til dig/jer.. :-)

 

Og HUSK at voldspamme med billeder :mrgreen:

 

Jamen jeg ved allerede, at der er en tæve til mig :mrgreen: Jeg håber bare, at det kan blive den tofarvede :lun:

 

Og ja, I skal nok få billeder - Indtil videre har jeg kun selv set ét billede, men mon der ikke snart kommer flere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...