Hop til indhold

Efterlysning : Hund stjålet foran Illum i Kbh.

Tullemus
 Share

Recommended Posts

Fra FB:

Tobi blev stjålet tirsdag den 20. nov 2012 foran Illum på Strøget i København. Han blev taget af en afrikansk, velklædt mand, som talte flydende dansk. Vi er bange for, at han er faldet i hænder på hundekamps-folk.

Han er en kastreret hanhund, 7 år gammel, temmelig høj og har meget karakteristiske tigerstriber. Hvis du ser ham, må du meget gerne ringe/sms'e til 61698139 eller 22814206 eller maile til [email protected].

Du må gerne dele, især med dine venner i Storkøbenhavn.

561651_10151103503732396_1899228977_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er han sørme også fundet igen :-D...håber så, at han ikke mere bliver efterladt udenfor butikker.

Ejeren Ari Arnold skriver : Tobi er fundet!!! Han var hos manden, som havde taget ham i en god mening, og som havde forkælet ham, mens han var væk. Shit, hvor er jeg glad...

Wow, troede han bare at hunde der sad på krogen udenforan supermarkedet var en tag-selv-varer? :o

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes personligt, at det er for koldt at stille hunde ude foran butikker i længere tid nu. Så hvis Tobi har stået uden dækken på og evt. rystet af kulde, så forstår jeg godt at manden tager ham med. Det er en korthåret hund.

Jeg kan ikke vide om det er forklaringen, men det kunne det jo sagtens være.

Jeg har selv en gang denne vinter været inde i Kvickly og få efterlyst ejeren til en hund, der sad udenfor og rystede af kulde. Jeg ventede 10 minutter, inden jeg gjorde det, og jeg havde til fulde intention om at tage hunde med mig, hvis ikke ejeren var kommet strømmende. Den var ikke stor, den hund, den rystede vildt og dens snude var iskold. Der var intet læ, der hvor den lå, og det regnede og blæste.

For mig er det præcis det samme som at søge ejeren til hunde, der er ved at få hedeslag om sommeren.

Link til indlæg
Del på andre sites