Hop til indhold

Månedens hund december 2012 - Det grå guld


Dorte
 Share

Recommended Posts

Månedens hund december 2012

"Det grå guld, de ældre skønheder" - hunde over 8 år"

 

Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 21. december . Vis profil: Dorte - Hunde Forum

HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. december kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i upload, bliver dette sorteret fra.

Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

I denne måned må der kun 1 hund på billedet, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes.Denne måneds kategori er valgt af oktober måneds vinder.

 

 

Præmie:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige læst at alle billeder skal være nye, dette er fra i sommer, så finder lige et andet. Nogle gange skal man også læse startindlægget. Svært er det.

 

Det behøver ikke være nyt rent tidsmæssigt.

Reglen stammer fra dengang, vi havde hjælpetråde og alle havde set billederne inden afstemningen gik i gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

det er da en skam at det så kun er halvdelen der kan deltage :(

 

Sådan er det jo bare nogen gange når det er kategorier ;)

Selvom man har en ung hund nu, kan det jo være man har haft en gammel før - og har man en voksen hund, og kommer der en hvalpe kategori må man jo i gemmerne og lede efter hvalpebilleder hvis man vil deltage ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Tak. Det har nu heller ikke været for at udelukke nogen - synes bare at de gamle skønheder skulle hyldes lidt :lun:

 

Synes det er en fantastisk kategori - Eeeeelsker gråmuler :lun:

Og mit kræ er godt nok 8, men er jo hvid, så der er ikke meget gråmule over ham - Så må nyde jer andres i stedet!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Miss_menelli
Han behøver ikke være gråmulet for at være med.

 

Ej, men han tæller bare ligesom ikke rigtig med i det jeg tænker på som gråmule - Dem der har mødt ham er nok enige :engel:

 

Men glæder mig rigtig meget til at se alle i andres :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: bliver vist nødt til at trække mig - for "hunden" er kun 7½ år. Men det ER en gråmule og ældre hund. Havde bare ikke nået at se, at der var aldersgrænse på. (Forøvrigt er der jo så forskel på hvornår små og store hunde er "ældre" :blink: her tænker jeg på levetid på de små på 14-16 år og de store med levetid på 8-10 år)
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...