Hop til indhold

Nytårs tur d 31 dec. KBH


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 153
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis han er bange, kræver en fixning nok lidt mere end en enkelt gåtur, desværre.

 

Det er klart en snor-tur, ihvertfald for os. Tager både galningen og mynden med og ingen af dem er specielt hjorte-sikre.

 

Mente du lige kunne forklare ham at han ikke måtte trække så meget i snoren :)

 

Ah hjorte. Stadig snor på for os så :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo Buddha det er snor :5up:

 

Ellers skal du med på den ved ishøj strand (men vi vil selvfølgelig aller helst have du kommer med os )

 

Nejnej, skal ikke noget uden snor, er sgu for bange for at Benny bliver overrasket af noget fyrværkeri. Hellere irriterende gåtur end død hund, alligevel. Så stort et menneske er jeg :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad betyder det?

 

 

 

---

 

Hvor skovagtig er skoven? Tænkte bare om det overhovedet kunne betale sig at tage zoom objektiv med, eller om der er for mørkt til det.

 

Kan helt klart betale sig, med mindre det er mørkt generelt, manden har taget fine billeder af de der dyr med horn. Og der er mange åbne steder (har du aldrig været der??)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad betyder det?

 

 

 

---

 

Hvor skovagtig er skoven? Tænkte bare om det overhovedet kunne betale sig at tage zoom objektiv med, eller om der er for mørkt til det.

 

Dinah er bare sjov. Og jeg er god til at fare vild i Dyrehaven, gjorde det senest den 24., hvor jeg var der ude med Anne og Holly, men det gjorde ikke noget, vi fik bare en dejlig lang tur på tre timer. :-)

 

Og ja, det kan sagtens betale sig, der er ret åbent på selve stierne de fleste steder. Og der er masser af hjorte, i mandags stod de midt på stierne, og de gider nærmest ikke flytte sig for en. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende :) Ved ikke om jeg har været der, måske hvis der er sådan et aflangt stykke med siddepladser, ala et amfi teater uden effekten, ud mod en sø?

 

Det er en kæmpestor gammeldags dyrehave, det vil sige sådan et sted hvor en masse hjorte er drevet ind og så er det indhegnet. Oprindeligt var det vel så konger og den slags kunne gå på jagt der.

Da der i det meste af haven er en meget høj bestand af hjorte, som græsser, kommer der ikke nye unge bøge op og det giver en karakteristiske slette, med bevoksninger af gamle bøge og stort set ingen underskov.

 

Tror det er rigtigt at der er en sø med siddepladser :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig

Petrine

Bernerikke

Basil mor

Søster

Nannasko

Agnete

OG DANIELLA :mrgreen:

Nå jow, og en som ikke er særlig tit herinde :mrgreen:

Faktisk kan jeg slet ikek huske hendes bruger navn, men hun har en lille dværgpincher der hedder lua :lun:

 

 

Har jeg glemt nogen :genert:

 

Ud over de 2 broholmere som så vidst bliver 3 :mrgreen:

 

Åha kunne ikke huske hvad jeg skulle handle....... ingridienser til kage jo! :stupid:

 

Hov, hvor mange kommer egentlig to ud over martin og mig, og dem med Lua?

 

 

Jeg har bagt herre gode muffins, og vil lige regne på hvormange der kommer og spiser dem, og hvor mange jeg selv kan spise :mrgreen: :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, så spørgsmålet er i virkeligheden: Skal jeg ikke bare spise alle muffin'sne nu? :slem:

 

Spis lige så mange du kan, jeg tager med på turen, uanset hvor mange muffins der er med.

 

Nej nej, der kommer muffins...... har spist 3 nu :mrgreen: og niecen 2 :lol: men der er 29 endnu - så mon ikek der er nok :)

 

Jeg tager forøvrigt min bedste ven med og værtinden i huset hvor vi skal holde nytår :genert:

(men det tror jeg at jeg skrev i start indlægget :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, nej, tænker du ikke på bagsværd rostadion her?

 

[ATTACH=CONFIG]101651[/ATTACH]

 

Jo, lige præcis der. Nå men så har jeg vist ikke været i Dyrehaven, spændende, ser super flot ud på de billeder jeg har googlet.

 

Haha, det er jo ikke så tit jeg får lov. Du må endelig ikke sige til nogen af dem der skal med, at jeg kan fortælle i laang tid om svampene i dyrehaven....det er nemlig meget interessant :blink:

 

Petrine skal lære om svampe! Hun er vild med dem, men ved ikke hvilke man må spise.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...