Hop til indhold

Alenefar siger hej


Gæst Perschke
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Haha....fuck hvor godt. Jeg har også fået en masse ''dumme'' kommentarer fordi, en masse tøser stopper mig på gågaden nu og vil snakke. Men det sker sjovt nok kun når lille Lucky er med, alle siger hun ser såååå søøøød ud, men ikke et ord om far her:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha....fuck hvor godt. Jeg har også fået en masse ''dumme'' kommentarer fordi, en masse tøser stopper mig på gågaden nu og vil snakke. Men det sker sjovt nok kun når lille Lucky er med, alle siger hun ser såååå søøøød ud, men ikke et ord om far her:cool:

 

He he...det kan være, at det kommer. Hunde er altid en god anledning til, at komme i kontakt med den, der er i den anden ende af snoren :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jo...kommer løbende, har bla. tilføjet en lille collage fra hendes første 1½ uge. Ligger i albummet ''Luckys opvækst''

 

Hvor i Sønderjylland er du fra?

Velkommen til. Rart med endnu en sønderjyde :5up:

 

Skal vi ikke se flere billeder af den kønne blondine? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig, men hvor er I fra i Sønderjylland. Jeg tænker jo på om vi en dag skulle mødes. Kan vi herinde, så kan vi da også irl skulle man mene. Vi har da i hvert fald en hundeskov her i aabenraa (Midt i Sønderjylland) - Ku det ikke være hygsomt??

Som de andre siger, rart med flere sønderjyder!.....
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...