Hop til indhold

Alenefar siger hej


Gæst Perschke
 Share

Recommended Posts

Gæst Perschke

Hejsa

 

Jeg hedder Johnni, 38 år og bor alene med en dreng på 11år, i Aabenraa.

 

Har tidligere, sammen med min søns mor haft en labrador(Den lever endnu hos hende, 12år gammel)

 

Efter mange år alene, de sidste syv som rejsende exportsælger er jeg heldigvis endelig kommet hjem igen. For good!!

 

Har i alle årene ønsket mig en hund igen og efter modne overvejelser er den nu reserveret.

 

Det er en Labrador/Golden retriver-blanding, en tæve. En lille lækker blondine:cool: ...Hun skal hedde Lucky og hun flytter ind den 20. dec..

 

Min plan er, at hun, som den gamle hund, skal vinde præmier i lydighed og være den der dejlige hund som ikke gjæffer uhæmmet og som kommer når man kalder.

 

Jeg bruger meget tid i skoven og det giver bare så meget mere mening at trave rundt derude med en hund.

 

Jeg bor midt på gågaden i Aabenraa, så det kræver lige en kende mere af mig end hvis der havde været en have eller græsplæne lige ved siden af, dette er jeg dog helt klar over og er parat til de lidt længere luftture det så kræver.

 

Glæder mig til at se hvad forummet her bringer. Jeg vil i hvert fald yde mit bidrag:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til, jeg håber at du bliver glad for at være her :vinken:

 

Ps.: Vi er RET glade for billeder herinde, hvis du forstår sådan en lille en ;-) Hvis du ikke har nogle nu, må du gerne "skylde" til efter den 20. december... :mrgreen:

 

Velkommen til :) Og som Nollike så smukt siger det, skylder du billeder :)

 

 

Der er rigtig nogen der læser 'alenefar', hva' ? :slem: :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...