Hop til indhold

Optage alene hjemme?


Gæst ChiDreams
 Share

Recommended Posts

Gæst ChiDreams

Hej.

Jeg er optager jeres hunde når de er alene hvordan gør i det? Nu tænker jeg at f.eks. 4 timers video eller lydoptagelse er en del at kigge igennem? Er der et eller andet smart man kan gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ChiDreams

Jeg har hørt om et program kaldet audacity, men jeg ved endnu ikke om det kunne være noget?

Det kommer sig af at der har været nogle få gange hvor Buster har været alene, hvor han er begyndt at gø. Det er overhovedet ikke hver gang og jeg er lidt i tvivl om vi skal starte forfra med alene hjemme træningen eller om det kan være en der banker på døren eller andet der har gjort det. (Det er vores nabo der har fortalt det) Så derfor vil jeg jo gerne prøve at optage det.

Han siger ikke noget til at vi går og jeg har lige prøvet hvor vi var ovre at handle (ca. 30 min) at lade min iPhone optage herhjemme og der var intet at høre fra ham. Det eneste der var at høre var fjernsynet, selvom den lå ude i gangen hvor han plejer at putte sig når han er alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ChiDreams
Jeg har været rigtig glad for Audacity :-D

 

Det lyder godt :-) Hvordan fungere det? Kommer der f.eks. Udslag hvis hunden gøer? Hvis han f.eks. Er alene i 2-3 timer, kan man jo bruge flere timer på at se det igennem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt :-) Hvordan fungere det? Kommer der f.eks. Udslag hvis hunden gøer? Hvis han f.eks. Er alene i 2-3 timer, kan man jo bruge flere timer på at se det igennem?

 

Ja, der kommer udslag - der er en fastforward funktion, så man i løbet af nogle få minutter kan kigge flere timer igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ChiDreams

Tusind tak for jeres svar! :-) Det vil vi prøve, så vi kan få en fornemmelse af hvordan han præcis er når han er alene og om han bliver tricket af et eller andet (nogen der banker på eller andet) når han endelig gøer..

Jeg skal først starte igen d. 7 januar, så vi har lidt tid til at øve hvis det er fordi lilletrolden synes det er træls at være alene ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg optager blot med computerens webcam - spoler med 1 minuts interval - lytter et par sekunder, og spoler 1 minut frem igen. Samt ser på videoen i mens. Jeps, jeg har lige kigget lidt over 5 timers video igennem i dag - det tager lidt tid. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Smukkemops

Jeg har hentet et program til min telefon som kan optage. Det er beregnet til at optage om man siger noget i søvne :P kan ikk helt huske hva det hedder men der findes en del forskellige programmer af den type, så hvis du har en smartphone er det også en mulighed. Mit program optager når der er lyde der kommer over et vist niveau og man kan hurtigt se hvor meget der er optaget og springe imellem optagelserne :) det kræver selvfølgelig at du ikk skal bruge din telefon mens du er ude, men det er da en mulighed :)

 

Glædelig jul!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hentet et program til min telefon som kan optage. Det er beregnet til at optage om man siger noget i søvne :P kan ikk helt huske hva det hedder men der findes en del forskellige programmer af den type, så hvis du har en smartphone er det også en mulighed. Mit program optager når der er lyde der kommer over et vist niveau og man kan hurtigt se hvor meget der er optaget og springe imellem optagelserne :) det kræver selvfølgelig at du ikk skal bruge din telefon mens du er ude, men det er da en mulighed :)

 

Glædelig jul!!

 

Problemet med det er vel at man gerne vil have sin telefon med sig når man går hjemmefra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Smukkemops
Problemet med det er vel at man gerne vil have sin telefon med sig når man går hjemmefra?

Der er måske nogle, som godt liige kan undvære telefonen et par timer mens man træner alene hjemme med hunden... ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...