Hop til indhold

dummy


CBK
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Køb en fender...:-D....ved godt det ikke er en dummy....men de fendere jeg har haft, har holdt længere end mine sisal-dummyer...:-D...og jeg har jo de dersens dræberhunde, der kan pelse en tank....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg taget et billede af den :mrgreen:

IMG_0252.JPG

 

Jeg faldt over denne som jeg synes lignede den meget - den ligger under bidearbejde på kenjans hjemmeside, så går ud fra det er kvalitet.

FRABO - polster bideplse med 1 hndtag - lder - lgd. 30 x br. 9 cm.

 

Jeg har sådan en der fra Kenjan- ganske holdbar. Jeg synes også dem i kevlar med to håndtag er gode. SCHWEIKERT - bideplse - kevlar - 2 hndtag - lgd. 15 cm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger ikke så meget dummy til Enzo fordi han er så glad for sin bold. Men inden han blev så boldglad købte jeg et par canvas dummier til ham, som han var ret glad for, men hans tænder (ok tyggeri :engel:) lavede meget hurtigt hul på dem, så tror heller ikke de vil holde til Zeus. Den Ninkamus linker til overvejede jeg også at købe. Fik denne anbefalet af Theresa, og den er et hit: Julius-K9 bideplle i plys (størrelse Large - vigtigt ellers har den størrelse som en genstand på sporet... tsk tsk, men i large er den rigeligt stor - du kan evt se og prøve min)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger ikke så meget dummy til Enzo fordi han er så glad for sin bold. Men inden han blev så boldglad købte jeg et par canvas dummier til ham, som han var ret glad for, men hans tænder (ok tyggeri :engel:) lavede meget hurtigt hul på dem, så tror heller ikke de vil holde til Zeus. Den Ninkamus linker til overvejede jeg også at købe. Fik denne anbefalet af Theresa, og den er et hit: Julius-K9 bideplle i plys (størrelse Large - vigtigt ellers har den størrelse som en genstand på sporet... tsk tsk, men i large er den rigeligt stor - du kan evt se og prøve min)

 

Ihh ja Tak. Det vil jeg meget gerne.

Zeus er jo blevet så vild med trækkeleg, så selvom bold nok stadig er nr et. Er jeg ret sikker på dette pgså kunne være en god belønning. Tror det er godt at have lidt at skifte mellem i lidt forskellig værdi ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...