Hop til indhold

Lidt af et chok


Louisen
 Share

Recommended Posts

- når hunden spiser en hel bakke vindruer, som kan give nyresvigt. :shock:

 

Heldigvis kastede han det hele op igen + sin aftensmad, som han fik for flere timer siden, samt den Frolic han fik af en hjemmehjælper på sin aftentur. Så hans mave er helt tømt ud nu.

 

Ringede til dyrehospitalet, som fortalte at de ville have givet ham opkastmiddel, men nu hvor han har tømt sin mave selv, skal jeg bare holde øje med, hvor meget han drikker og om han udvikler symptomer.

 

 

:damn: <--- mig, men i det mindste kastede han op igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt meget praktisk med den Frolic, som var meget tydelig at se i blandt alt det andet opkastede maveindhold, så jeg vidste, at han havde kastet mad op for de sidste mange timer og der derfor ikke er nogen særlig risiko for, at der er vindrue tilbage i mavesækken. :hmm:

 

Se bare, Frolic ER altså godt for NOGET :5up:

 

Godt han fik det hele op igen! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har det godt og der skete ingenting. Vi er nu gået over til clementiner, de skulle ikke gøre nogen skade og så synes han, at de er klamme. Han stjal en for at bruge den som bold (vi holdt øje for at se, hvad han ville gøre), men den smattede ud under hans pote som han er så sart med, så han blev meget sur på den og gøede vildt, og jeg tror at han ville tisse på den, hvis jeg ikke havde skyndt mig at tage den (han tisser meget på ting, han synes er dumme, for tiden. Også knægte der fyrer krudt af midt på gaden, haha).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...