Hop til indhold

Platinum hundefoder - nogen der vil være med til at bestille??


Franziska
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gris blev leveret i dag (dog på min arbejdsplads og er desværre syg, men regner med at være tilbage på arbejde onsdag)

 

Lam og kylling burde meget gerne være sendt afsted fra tyskland i dag.

 

Regner med at jeg sender pb til alle dem der har bestil i morgen, både med beløb og kontonr. (dog er det også helt okay at betale kontant ved afhentning)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Er der nogen, der stadig bruger Platinum Iberico?

 

Jeg har små 5 kg (der er vel taget 3-4 håndfulde) til salg. Luna kan ikke spise det, det lægger sig som en klump nede langs tænderne i undermunden:???:

 

Hvis Franziska siger at det er det jeg købte tidligere :genert: (kan nemlig ikke selv huske det) - så vil jeg gerne købe det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

null

 

Hvad kunne du da tænke dig og hvor meget? Umiddelbart har jeg nemlig 30 kg tilbage, så hvis det bare er 5 kg for at Aslan kan smage er det ikke noget problem, så kan du få en sæk af dem jeg har. Er du interesser i en større mængde kan jeg se om vi kan blive flere så det bedst kan betale sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad kunne du da tænke dig og hvor meget? Umiddelbart har jeg nemlig 30 kg tilbage, så hvis det bare er 5 kg for at Aslan kan smage er det ikke noget problem, så kan du få en sæk af dem jeg har. Er du interesser i en større mængde kan jeg se om vi kan blive flere så det bedst kan betale sig.

 

LAMMMMM til mig - og det var Lam jeg havde lidt med af over til Aslan, så det kan han ihvertfald godt lide :mrgreen: (og hvis det ikke er lam du har hjemme, vil jeg gerne være med på en bestilling)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad kunne du da tænke dig og hvor meget? Umiddelbart har jeg nemlig 30 kg tilbage, så hvis det bare er 5 kg for at Aslan kan smage er det ikke noget problem, så kan du få en sæk af dem jeg har. Er du interesser i en større mængde kan jeg se om vi kan blive flere så det bedst kan betale sig.

 

 

Så mp du gerne sende 5 kg med fox den 4 maj (regner med hun godt gider bringe :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...