Hop til indhold

DcH Lydighed 2013


Camilse
 Share

Recommended Posts

Så sluttede vores meget korte konkurrencesæson med klubkonkurrencen i går.

 

Vi var oppe mod hundeførere, som havde været ude til konkurrence hele året, en DM-deltager og 6 ud af 8 er B-hunde til næste år.

 

Men mit lille bæst var bare så dygtig :banan:

 

Lineføring - 8,2

Stå - 9,4

Sid - 8

Dæk - 7

Apport - 8

Spring - 10

Frit søg - 10

Genstand - 10

 

og så glemmer vi lige 0'et i rundering :oops:

 

I alt blev det til 114 :banan:

og en 6. plads ud af 8 hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 604
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super godt Dorte :5up:

 

*********************

 

Er lige kommet hjem fra træning. Fik ikke så meget ud af det, for de øvelser vi arbejdede med er nogle af de øvelser prinsessen er stærke i. Fokus var at få glæde ind i arbejdet, og det forstår jeg godt man gerne vil, jeg har bare en hund der arbejder for arbejdets skyld og hvor øvelsen tit er en belønning i sig selv. Og så var jeg ikke helt enig med måden man valgte at gøre det på. Jeg ville nok hellere se at der kom lidt mere tankevirksomhed ind i hovedet på hunden :blink: Men det er jo også det min hund den tænder på.

 

Jeg er dog helt med på at vi godt kan bruge noget mere arbejde med en der ser på os ved vores fri ved fod, så man ikke hele tiden selv går og glor ned på hunden.

 

Men i bund og grund var jeg glad for at komme afsted og det var da også godt nok, jeg arbejder bare på en anden måde med min hund. Hunden blev brugt i sit hoved og fik lidt socialomgang sammen med både mennesker og hunde. Og vi tager da afsted igen i næste uger. Forhåbentlig skal vi rundere der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...