Gæst ziggys mor Skrevet Januar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2013 Har været ved at læse alle tråde igennem som omhandler cykelkurve, og er ikke blevet så meget klogere, og de er ret gamle. Men jeg vil gerne kunne tage min lille havanais med ud og cykle i en kurv, men hvilken skal jeg vælge. Tænker det måske er bedst med sådan en, hvor der er klickfix på så den sidder bedre fast?? Men syntes ikke udvalget er særlig stort, der er kun sådan en rund grå en?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 Du kan egentlig bruge enhver cykelkurv, jeg har cyklet mange år med cookie (10kg) i den cykelkurv der fulgte med cyklen. En god ide, er at anskaffe en slags stofpose (min mor syede en) som passer i kurven og går op over kanterne, ellers kan små søde hundekløer nemt sidde fast. Cookie plejer at sidde ret op med det ene forben på kanten så hun ligner en der rigtig sidder og slapper af nu har vi skaffet en cykeltrailer, men det er en lang og hård træning at få hende til at blive i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Januar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2013 I øvrigt, mange hunde-cykelkurve kan knapt bære 5 kg, en almindelig cykelkurv er skruet godt fast og lavet af metal. Den bøjer ikke og ryger ikke af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kleintje Besvaret Maj 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2013 Ved ikke om du har købt, men prøv se på dogshop.dk eller trixie.de Jeg har selv en 5 måneder gamle Coton de Tulear. Jeg købte Trixies Friends on tour Biker-bag, der er beregnet til bagagebærer. Meen - jeg synes ikke, det er er helt 100 % sikkert for hunden. Hvis den finder på at prøve at hoppe ud af den, kan hunden nemt få poten i klemme i baghjulet :-( Så jeg søger også videre.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2013 Jeg har denne til min Löwchen, den kan jeg kun anbefale: http://www.alttilhundogkat.dk/cykelkurve1?/Generelt/HUNDE/Cykel%20tur%20med%20hund%20NY/1299%20Front-box%20af%20nylon.%20str.%2038x25x25%20cm.%20/&showitem=4258 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2013 Jeg har "friends on tour" fra trixie. Købte den på zooplus.de/dk. Den kan bære op til 7 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Maj 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2013 Jeg startede med at købe sådan en flettet kurv i Petworld, den var Aya godt nok ikke glad for, nu sidder hun bare i min originale cykelkurv, så har jeg hendes snor i min hånd og hun sidder i et tæppe eller håndklæde så hendes negle ikke ryger igennem nettet. Og det fungerer perfekt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts