Hop til indhold

2 små hunde søger nyt hjem. Mimi og Molly.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Mimi og Molly. Det er Molly, der er mest sort i hovedet. De befinder sig i Frederiksværk.

 

 

IMAG0446.jpg

 

 

-Er to små bedårende og livlige søskende ”pige”vovser som er ca. 8 mdr. gamle.

De er nogle virkelig kælne ”puttegrise” der elsker at ligge arm i arm og blive nusset med, super hengivne hunde med et skønt væsen, men også et par små krudtugler der elsker leg og fart over feltet. De er reddet fra et liv på gaden i Serbien, og er nu i trygge hænder og i pleje hos os.

Mimi vejer ca. 7.5 kg og Molly ca. 5.5 kg. De er begge steriliseret, vaccineret, chippet, og har fuld sundhedsbog – alt sammen udført hos vores egen dyrlæge her i danmark.

Vi søger det bedste hjem til dem, og det er absolut et must, at de følges ad – da de er utroligt knyttede til hinanden. Skulle det vise sig, at det ikke går hos deres nye familie, så et det et ufravigeligt krav, at vovserne kommer tilbage til os igen. Pris.: 3500,- Kontakt: tlf.. 2683 1428 eller mail [email protected]

IMAG0443_1.jpg

IMAG0459.jpg

IMAG0452.jpg

IMAG0454.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Er det rigtigt??!! Åååårrrh, tænk om man møder dem på et tidspunkt, ville være så sjovt at se den lille Iso-kopi IRL... :lun: Du må se til at ejeren bli'r bruger herinde! :slem:

 

Aj ja..det havde jeg slet ikke tænkt på, at du også bor på Fyns land :-D

 

Jeg har postet dem for en veninde , men jeg skal da sige det videre til hende :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...