Hop til indhold

Fotoredigering - hjælp...


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige knipset nogle billeder af lille B og et hurtigt gennemsyn af dem viser at der er nogle der har lidt potentiale :genert:

 

Men de skal redigeres og måske skal der leges lidt med dem. Desværre har jeg hverken software eller kompetencer til den slags og det ved jeg jo der er flere brugere her der har.

 

Derfor tillader jeg mig at spørge om der er en der vil kigge på 3-5 billeder og redigere samt måske lege lidt. Jeg vil gerne betale for det... Bertrams oldemor fylder nemlig 89år og det eneste hun ønsker sig er et billede af ham...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg kan også godt kigge lidt på det...er der nogen specielle ønsker til hvad der skal laves? :-D...for jeg er måske nok bare ude i noget med at kombinere de 4 billeder til et stort, og så lege lidt med farverne(sort/hvid eller sepia) men det kan godt være det er for kedeligt? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Billederne skal ikke kombineres. Jeg tænker at der gerne må leges med farverne. Og så er det bare at fjerne "urenheder" - eks hans sår ved øjet og udjævne hudfarven en smule, der hvor han er rød... Og beskære... Jeg regner med at printe det i en str 20x30.

 

Jeg kan bare ikke bestemme mig for hvilket hun skal have... Og vi skal jo nok også selv have et eller alle 4 printet til os selv :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også godt kigge lidt på det...er der nogen specielle ønsker til hvad der skal laves? :-D...for jeg er måske nok bare ude i noget med at kombinere de 4 billeder til et stort, og så lege lidt med farverne(sort/hvid eller sepia) men det kan godt være det er for kedeligt? :-D

 

Nej, det er ikke for kedeligt... Det er i bund og grund det jeg gerne vil, men så også med en fin finish som skrevet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Billederne skal ikke kombineres. Jeg tænker at der gerne må leges med farverne. Og så er det bare at fjerne "urenheder" - eks hans sår ved øjet og udjævne hudfarven en smule, der hvor han er rød... Og beskære... Jeg regner med at printe det i en str 20x30.

 

Jeg kan bare ikke bestemme mig for hvilket hun skal have... Og vi skal jo nok også selv have et eller alle 4 printet til os selv :genert:

Det kan jeg hurtigt lave. Gratis selvfølgeligt.

 

Ser lige om jeg får tid inden søndag, men ellers kan det være der er en der ikke er ved at dø af stress der melder sig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg hurtigt lave. Gratis selvfølgeligt.

 

Ser lige om jeg får tid inden søndag, men ellers kan det være der er en der ikke er ved at dø af stress der melder sig :lol:

 

:kys: Jeg sender det til dig, hvis du kan overskue det. Synes ikke jeg vil biddrage unødigt til din arbejdsbyrde...

 

Men, hvilket skal det være?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil også godt prøve hvis det er, hvis de kan sendes i original opløsning - er bagvæggen hvid oprindeligt/skal den være det? Er du til hvid vignette rundt om?

 

Send en pb med din mail, så sender jeg de originale :) Jeg er til det hele! Bagvæggen er hvid, og så kan man ane søm i bundlisten, tsk tsk...

 

Billedet skal i en sort ramme, hvis det har noget at sige...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...