Hop til indhold

Artikel om Fyrværkeritræning - input ønskes :-)


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Har skrevet en artikel om fyrværkeritræning, på baggrund af den træning jeg har lavet med Møffe.

 

Kunne dog godt tænke mig lidt input - når man selv har skrevet tingene, så giver det hele jo sig selv og man overser diverse faldgruber i artiklen, hvor der er mangelfuld information eller hvor det kan misforstås.

 

Så hvis nogen gider - så kom meget gerne frisk :engel:

 

Fyrværkeritræning - Møffes Verden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes den havde mange gode pointer:-)

Når nu du har valgt at skrive artiklen, som en beskrivelse af din egen træning, kunne jeg godt have brugt lidt om hvor mange gentagelser du lavede, f.eks. da du gik over til fyrværkeri. Mange hunde magter et eller to brag, men nummer tre, er ved at tage livet af dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fin artikel Rikke :-)

 

Forslag - når du har udformet artiklen nærmest som en istruktion, mener jeg du bør have et afsnit med "hvad nu hvis..." med. Hvad gør man, hvis hunden bliver rigtig forskrækket, hvordan ser man at hunden har afreageret helt, så man kan gå videre?

 

Go' pointe! :5up: Det vil jeg lige kigge på!

 

Jeg synes den havde mange gode pointer:-)

Når nu du har valgt at skrive artiklen, som en beskrivelse af din egen træning, kunne jeg godt have brugt lidt om hvor mange gentagelser du lavede, f.eks. da du gik over til fyrværkeri. Mange hunde magter et eller to brag, men nummer tre, er ved at tage livet af dem.

 

Guuud ja, der er da noget jeg har glemt der! Vi tog jo ikke bare det ene efter den anden, men holdt en lille pause - og når vi havde gjort det lidt, så prøvede vi at køre det "lige efter hinanden i træk".

 

Tak, den var faktisk ret vigtig lige at få med :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg fået tilføjet lidt - det er den nederste fil, der er den nye udgave :-)

 

Vil stadig være taknemmelig for input af forskellig slags - og da især hvis jeg har glemt nogle vigtige signaler for, at hunden er utryg...! Synes personligt at listen blev lidt kort, så har nok glemt nogen, men kan ikke lige komme i tanke om dem...

 

Fyrværkeritræning - Møffes Verden

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...