Hop til indhold

Hvad gør vi af?


Umulia
 Share

Recommended Posts

OK, lyder som om jeg ikke er den eneste der har med-gøer :mrgreen: Egentlig skulle man ikke tro det var en særlig praktisk mekanisme. Hvis man f.eks. var en flok hunde, der levede frit i en skov, ville det så ikke være svært at opdage og forsvare sig mod en trussel, hvis alle bare gøede løs uden at ane hvad de gøede af? :hmm: Men måske er pointen at vores hunde netop ikke bor ude i en skov ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

welcome to my world......

 

Medgøere har vi til hobetal... Vi har Godis der render og patruljerer, og det er som regel når der kommer en cyklist forbi hun går i gang, og så vælter alle ud af hundelemmen (gerne samtidig) så de kan gø med...

 

Gamle indy stiller sig dog som regel bare op og gør i en helt anden retning. Vi har hende mistænkt for demens.

 

-og så har vi Buffy, der i den grad udnytter gruppe-gø. Hvis nogen har lagt sig på "hendes" plads, så spurter hun ud og begynder og gø så hele flokken løber ud og gør i vildskab. -så lister hun lige så stille ind igen og lægger sig der hvor hun mener hun skal ligge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Ina gør præcis det samme! Hvis hun ligger og sover og Sonne gør, stemmer hun i med det samme - ofte uden så som at GIDE rejse sig for at finde ud af, hvad man gør af :D Sonne, derimod, plejer lige at se op på min kæreste eller jeg og så ud af vinduet for at finde ud af, om han nu egentlig gider, hvis Ina er startet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...