Hop til indhold

Så er det snart Samojede tid!


Gæst Caligo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

For søren da!

 

Sikke en lækkerbidsken :lun: ..

 

Tillykke med ham, han ser sød ud! :) Dejligt med endnu flere samoer herinde.

(har folk ikke kun hansamoer herinde? :lol:)

 

Tak skal du have :-D Jo, nu kender jeg jo slet ikke alle brugere herinde, men dem som jeg kan se har samojeder, der er det altid hanner :-D Så min kære Lupo passer jo fint ind. Det var dog mest et tilfælde at det blev en han og ikke en hun :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej freya har en tæve, og så har hun også fået faderen til hendes tæve :-)

Men hun er meget sjældent aktiv herinde :-)

 

Ahh okay, så er der da 1 der har en tæve i hvert fald :-)

 

Hmmmm, ikke rigtig isbjørneskruk, tror ikke de passer til mig....men isbjørnegramseskruk :lun:

 

DET må man også gerne være :mrgreen: Så må du glæde dig til at møde min lille isbjørn på et tidspunkt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Først torsdag, desværre forventningsglade Soegaard :lol: Står på forrige side.

 

Så sandt så sandt, he he :mrgreen:

 

NÅH!! :fornaermet:

 

Jeg huskede det som at det skulle have været tirsdag og nu onsdag....:hmm:

 

Men mest ØV for Caligo :engel:

 

Ja, det er lidt øv, men det er fordi at opdrætteren får hvalpene vaccineret onsdag, og hun vil gerne beholde dem mindst 24 timer efter vaccinationen for at sikre sig at der ikke er nogle af dem der bliver dårlige. Så på den måde er det jo meget godt, men samtidig så er det selvfølgelig også lidt øv, når man bare næsten ikke kan vente med at få sin hvalp hjem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Lupo kommet hjem :lun: Vi har leget og han har udforsket lejligheden, og fået spist lidt. Og nu ligger han og sover ved mine fødder :-D Når han vågner vil jeg prøve at tage ham udenfor og se om han har lyst til at tisse lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih fedt :-D Hvad sagde han til turen?

 

Turen hjem eller turen udenfor? :-D Han tog begge dele meget pænt, he he. Han fik både tisset og lavet stort da jeg tog ham udenfor, så det er jo bare super :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjem mente jeg bare - min ældste syntes motorvejen var lidt uhyggelig og senere tissede han på sin hvalpemappe :lol:

 

Ha ha, okay :-D Han tog egentlig hjemturen ret pænt. Han synes også at motorvejen var lidt skræmmende, men han tissede ikke eller noget. Han var faktisk ret rolig det meste af vejen hjem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

TILLYKKE :banan:

 

Taaak :-D I går gik rimelig nemt og han sov det meste af tiden, men i dag har han godt nok meget mere krudt i røven :lol: Det er længe siden jeg har været så tidligt op om morgenen, men det ændrer sig jo nok ikke lige foreløbig. Men så må jeg jo tage en lur når han tager en lur :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaak :-D I går gik rimelig nemt og han sov det meste af tiden, men i dag har han godt nok meget mere krudt i røven :lol: Det er længe siden jeg har været så tidligt op om morgenen, men det ændrer sig jo nok ikke lige foreløbig. Men så må jeg jo tage en lur når han tager en lur :mrgreen:

 

Heldigvis har du jo sovet på forskud ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Heldigvis har du jo sovet på forskud ;)

 

Ha ha, ja gid jeg havde. Desværre sov jeg rigtig dårligt natten før, og vågnede en hel masse gange. Så jeg følte mig ikke ligefrem udhvilet på forhånd. Men det går sgu nok :lol: Nu har jeg lige kløet ham på maven så meget at han endte med at falde i søvn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...