Hop til indhold

BOT netdækken - størrelse?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Hvad endte du med Amocca? Jeg sidder og kigger på at købe et BOT til Molsen igen :oops: da jeg ikke sys hun holder varmen ligeså godt i sit hurtta når vi træner og står meget stille.. Men ved ikke hvilken str jeg skal snuppe hvis de har lavet om i størrelserne.. Har også luret på det nye fra hurtta, sys det er svært hvad der vil være bedst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad endte du med Amocca? Jeg sidder og kigger på at købe et BOT til Molsen igen :oops: da jeg ikke sys hun holder varmen ligeså godt i sit hurtta når vi træner og står meget stille.. Men ved ikke hvilken str jeg skal snuppe hvis de har lavet om i størrelserne.. Har også luret på det nye fra hurtta, sys det er svært hvad der vil være bedst.

 

40 er for stor. Så den er sendt retur, de sender mig en 37 og så krydser vi fingre for at den duer! Det skal lige siges, at dette er den gamle model! Det var et restsalg af de gamle modeller!

Link til indlæg
Del på andre sites

dækkener.jpg

 

Hvad snakker i om. Jeg har ca. 40-50 dækkener, 4 neopren dækkener og 10 markeringsdækkener,

Jeg har BOT, Obtrack og Bonedryer til de fleste af hundene. Vigtigt ikke at gå ned på mangel.

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]103066[/ATTACH]

 

Hvad snakker i om. Jeg har ca. 40-50 dækkener, 4 neopren dækkener og 10 markeringsdækkener,

Jeg har BOT, Obtrack og Bonedryer til de fleste af hundene. Vigtigt ikke at gå ned på mangel.

 

Hehe ja, men du har også 10 hunde... proportionelt, set i forhold til antal af kræ, så har jeg flere dækkener end dig :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...