Buddha Skrevet Januar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2013 Jeg har HAFT en lækker og ok dyr børste til hundene, først kom Benny til at smage på skaftet, nu er han så kommet til at smage på ... resten (Han siger at han snublede og så røg den desværre ind i munden på ham) Den kostede ok mange penge, han er i fæld pt og trænger derfor ofte til at blive børstet (ok han er bare generelt en der trænger til at blive børstet ofte ), jeg tog chancen og købte en helt almindelig hårbørste til mennesker, bare til jeg får bestilt en ny - men hmm, nu har jeg godt nok slet ikke børstet ham til bunds endnu, men hold da op den tager meget fældepels i forhold til den anden jeg havde! Normalt børster jeg filtrene ud og tager fældeulden med kam. Og den tager også dækpels-filter, virker det som. Men det føles mere som at børste i menneskehår godt nok, pga dutterne på den (som ikke var på min hundebørste). Men sig mig engang, er der andre som bruger helt almindelige børster i stedet for noget der står "til hund" på og som derfor automatisk koster det 6-dobbelte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Januar 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2013 Jeg gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Januar 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2013 Vi har 3 hundebørster og en minihårbørste. Den ene er til grovbørstning af underuld. Den næste er til finbørstning, en såkaldt furminator. Den sidste er bare en børste, ligner lidt en karte faktisk. Når jeg ordner pels bruger jeg alle 3 i nævnt rækkefølge, selvom furminatoren er mest effektiv når hun er sommerklippet. Mini hårbørsten er til sofabrug dvs, almindelig hyggebørstning når vi ligger og putter. Den er et hit, og rigtig fin til at komme ind i små hundes armhuler og rede uglereder ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts